2010. augusztus 9., hétfő

Drága barátnőmmel:)


Négy évig osztálytársak, 3 éig padtársak.....barátok ebben az életben:)
Tegnap 100 éves jubileum volt a goroszlai gyülekezetben s nagyon örülök, hogy én is ott lehettem. Jó volt visszaemlékezni az útra, a kezdetekre...
Tegnap volt úgyszintén apukám 51. születésnapja! Hálás vagyok nagyon édesapámért!!!
Egy hetet Pesten tölthettem Erzsébettel és Tibivel.
És találkozhattam Évával, kedvenc versírómmal. Felmentünk a budai várba, az nekem különösen is nagy élmény volt, mert még nem voltam ott fennt...de a legnagyobb élmény az volt, hogy őt( téged Éva) végre megismerhettelek és személyesen találkozhattunk. Jó volt beszélgetni s verseket olvasni, csendben lenni s figyelni a szavak mondanivalójára. Sajnos képek nem készültek, mert a fényképezőgép elemei lemerültek.
Aztán szombat hajnalban utaztuk haza. Jöttünk menyegzőre. Nagyon szép volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése