2009. június 18., csütörtök

Csalódás???

Annak nem mondanám, hanem azt hiszem, hogy valahol megérdemeltem. Ma volt az egyik legnehezebb vizsgám, s hát nem sikerült fényesen, vagyis ősszel kell jönnöm mégegyszer. Nem is tudom, de olyan fura gondolatok cikkáznak át a fejemben...hogy de miért is nem tudtam? mit kellett volna másképp csináljak...s így utólag az ember sok mindenre jön rá, de már késő. Az az igazság hogy tanultam én, de még többet s többet kell. Az ember néha ezek után rájön, h mit és hol hibázott. És az a legjobb h éreztem h ennek igy kell lennie, Isten tanítani akar engem vmire, azt akarja h a legjobbat adjam hozzá, és h tanuljak s azt Ő meg fogja áldani. Mindig van mit tanulnom, de az a jó, h egy jó Tanítóm van, a legjobb :D
Holnap megyek haza:) ma beszéltem nagyimmal s már nagyon vár. Szombaton egy mennyegzőre vagyok hivatalos, s ezért megyek haza 7végén, de vasárnap már jövök is vissza, mert pénteken(jövő) van egy nagyon nehéz vizsgám. Nagyon félek tőle, mert sok az anyag és nem tudom h is fogom én megjegyezni. Néha olyan nehezen megy és hamar fel is adom, ha látom ha h nem megy....de addig még van
Most megyek s pihennek egy kicsit, rámfér...áldott napot mindenkinek:)

1 megjegyzés: