2009. június 30., kedd

Régen

nem írtam már bejegyzést, kicsit hűtlen lettem a blogomhoz. Nem is volt h mit írjak, vagyis lett volna, csak így vissza emlékezni már nehéz:p Voltam otthon, mennyegzőn, ami nagyon szép volt:) Isten áldja meg az új párt:)
péntek dutánra hazaérkeztem, nagyim már várt a finomságokkal, csak az út kirázott belőlem mindent, alig volt vmi étvágyam, de aztán helyrejöttem:D aztán usgyi haza, h lássam a házunk és olyan üres volt, sehol senki, álott levegő, 3 napig non-stop szellőztettem:) de már csak két hét és jönnek haza a szüleim.
felmentem a kertbe és kaptam barackot és málnát:D olyan jó volt, jót lakmároztunk belőle, hivtam egy pár barátot:D h segitsenek megenni a gyümölcsöket és még el is ossztogattam a szomszédban meg rokonok között:)
aztán vasárnap jó volt otthon lenni.és egész nap otthon voltam. jól voltak a szolgálatok az imaházban...jó volt feltöltődni.
aztán hétfő reggel még otthon voltam, este már váradon.reggel még sikerült leszedni a meggyet a fáról és berakni. az én két aranyos nagyim segitett. olyan hálás vagyok értük, habár nagytatáimat egyiket sem ismertem, milyen jó, h ők vannak nekem:)
most meg vizsgám lesz pénteken, pont a szülinapomon,kicsit fura, h igy távol ünneplem magamban és még vizsgám is lesz...olyan furi
ma este megyek Izáékhoz:) utólsó közös este igy 1ütt a csapattal
na mentem is mert jönnek értem
szép estét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése