2009. szeptember 1., kedd

Telnek a napok,





nemsokára vége a vakációnak...még csak egy hónap és kezdődik újból a nagybetűs élet:D de tényleg nagybetűs:P Olyan hálás vagyok, hogy a lakás is kialakult:)
Az elmúlt vasárnap Zilahon voltam bemeritési ünnepélyen. Nagyon szép volt és áldásos, 19en keresztelkedtek és nagyon szép volt a fehérruhások sora. Eszembe jutott amikor 2005. szeptemberében én is a fehér ruhások között voltam:) olyan szép nap volt az nekem.Akkor az imaház m ég nem volt készen, de a miénk volt az első bemerités az új imaházban.mennyit változtunk azóta...és vannak akik már nincsenek velünk:(és vajon mennyit nőt a lelki emberem...szomorúan kell bevalljam, hogy keveset:( De Isten kegyelmes és hű, nem mond le rólam és nap mint nap érzem, hogy tenyerén hordoz:)
és már 4 év telt azóta, és sok minden történt azóta velünk...
most szeptember 27én lesz keresztség Ballán:) 16an fognak keresztelkedni:)
pár képet megkaptam és feltetttem őket...most már nem igy néz ki a gyüli sem...de olyan jó volt emlékezni kicsit a régi időkre...

1 megjegyzés:

  1. Hála az Úrmak 4 évért! És még sok-sok boldog évet kivánok neked a keskeny úton!

    VálaszTörlés