2010. július 29., csütörtök

Boldog Születésnapot Kicsi:)



A mai nap egy nagyon jelentős és gyönyörű nap számomra. Biztosan, aki olvassa az megkérdi, hogy miért is? Nos azoknak akik megkérdik válaszolok: mert ma van az én egyetlen testvérem születésnapja. Régebben, mikor egész kicsik voltunk, egyszerre ünnepeltünk, ő és én:) mert egy hónapban születtünk, csak 5év különbséggel , én hónap elején ő pedig hónap végén. Emlékszem kicsi voltam, s mindig azt mondtam, hogy én születtem előbb, sehogysem tudtam felfogni, hogy ő még 5évvel nagyobb is, s ahhoz, hogy nagyobb legyek nem elég csak hónap elején születni:)) azok a szép gyermek évek:)) aztán felnőttünk, most általában mindig úgy van, hogy sosem vagyunk együtt, csak ünnepeken vagy valamilyen családi eseményen, de telefonban, smsben, messengeren, skypeon, képeslapban el nem maradhat a felköszöntés...bármelyik formát lehet gyakorolni...
Tehát Erzsébetem kivánok neked BOLDOG BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!! Isten áldjon:)
Nagyon szeretlek!!!és ha ezt a bejegyzést olvasod tudd, hogy nagyon hiányzol:):*

2 megjegyzés: