2010. július 15., csütörtök

Gyorsan telik ez a július:)

Mikici, Márta és én:)
Nándival, krokonnal, vagyis rokonnal:D
Csokor:)



Ruhapróba még itthon, napokkal előtte:)

nekem legalábbis:)) a hétvégén egy gyönyörű menyegzőn voltam és vééégre a teljes családdal:) apukám is hazaérkezett a vacsora közepére, olyan jó volt látni a teljes családomat és a barátnőmet, amint vidám és boldog menyasszony a vőlegénnyel együtt.
pár képet felteszek, mert ennyi van s várok türelmes a többire...mostanában nehezebb leülni s írni...
van egy nagy vágyam, ma olvastam egyik könyvben, és én is nagyon szeretném ezt kérni, amolyan imádság féle, egy sóhaj, kérés:" URAM!
Gyújsd meg életem halott rőzsekötegét! Add meg, hogy fellángoljak és érted elégjek! Emészd fel életemet, Uram, hiszen Tiéd az! Nem kívánok hosszú életet, csak teljes életet, olyat, mint a Tiéd volt, Uram Jézus!" Jim Elliot
Manu és én:)Noémi és Attila:)

2 megjegyzés:

  1. és te honnan ismered Manut??Ilyen kicsi a világ:)na jó ,én öt csak képröl ismerem,de az anyukáját jobban hiszen Vajdahunyadon nöttünk fel mindeketten,sokat játszodtunk együtt:))

    VálaszTörlés