2010. szeptember 5., vasárnap

Elkészült az Út a Menyország felé...

ezt az éneket dúdolgattam ma délelőtt magamban...nagyon talált volna a ma délelőtti prédikációhoz.
Úrvacsorát vettünk. Jézus halála és szenvedése által van bemenetelünk az Atyához.
Jézus utolsó szava a kereszten az volt, hogy elvégeztetett...ez nem az jelenti, hogy kész vége, ennyi volt,meghalt...HANEM: nyitva áll az ajtó a mennyország felé!!!Hát nem csodás!!!:) Kész a váltság értem és érted. Sokszor nem is gondoltam bele, hogy Jézus mennyi szenvedést vállalt magára, hogy engem és mindnyájunkat megmentsen, az Ő karjai tartanak!!!Mekkora ajándék az üdvösség, mert mindennél és mindenkinél többet ér.
Ma délután itthon maradtam, nem éreztem jól magam. Belázasodtam. Sikerült picikét aludni. De most nem tudok tovább. Dicsőítem az Urat, mert méltó rá! Pintér Béla számokat hallgatok...most az megy, hogy Karjaid tartanak...ez a szám mindig megérint, érzem az Úr szerelmét irántam...mennyire szeret. Én is szeretném egész lényemmel keresni, szolgálni és követni az Urat!
Kicsi dolgok

Nagy dolgokat akartam tenni,
hittem csak úgy lehetek valaki
s Istennek tetszenem úgy lehet.
De aztán új látást kaptam:
"egy pohár víz sem veszti el jutalmát..."
s aki tudna jót tenni és nem tesz,
bűne az annak.
MEGÉRTETTEM!
Nagy dolgokat tennem csak úgy lehet,
ha előtte megteszem a kicsiket,
ha segítek hol szükség van,
nem mondom azt, majd másvalaki.


" Őt látom minden pillanatban, csak Róla szól az életem, nem érdekel, hogy mit mond rám a világ,Ő él bennem!!!"
Szeretném, hogy ez így legyen mindig!

3 megjegyzés: