2010. november 3., szerda

Már November...

van.
Eltelt egy hónap az egyetemből olyan gyorsan, hogy alig vettem észre. Sok új dolgot tanultam, láttam, hallottam.
Az október eltelt. Ősz van. Az idő olyan szép napsugaras még most is, hogy jó kinnt lenni, csupán a kopaszodó fák és a vastag levélszőnyeg jelzi, hogy közeledik a tél. A nappalok egyre rövidebbek, hamar sötétedik, olyan fura még ez...meg kell szokjam.
Néha néha rám tör a hiányérzet:tesómékat nagyon rég nem láttam már, több hónapja, de hiányzik a család többi tagja is, mindazok akiket szeretek és az ismerősök, a gyülekezeti tagok.
Nemsokára jön a december, úgyérzem, hogy rohannak a napok, s néha úgy érzem, hogy én is csak rohanok s olyan kevés időm van...pedig az idő az mindennap ugyanannyi, csak tőlem függ, hogy mennyire jól használom ki.
Néha napján afelett kell szomorúan megállanom, hogy milyen kevés időt töltöttem Bibliaolvasással, elmélkedéssel. Olyan gyakran csak úgymond "magyarázatokból" élek. Nem mélyülök el az Igében. Ebben szeretnék változni, vasárnap is erről volt szó.
Most a Jakab levelét kezdtem el tanulmányozni, s már annyi dolog van amiből változni kellene és amiből szeretnék változni. És annyi bátorítás is...olyan jó, hogy a hit útján nem kell egyedül járni...:)
Aztán meg mostanában a barátaimra sem volt túl sok időm...ebben is szeretnék változni.
Blogírásra sem, ebben is akarok változni...
Néhány mai igemag:

"Ha pedig valakinek nincsen bölcsessége, kérjen bölcsességet Istentől, aki készségesen és szemrehányás nélkül ad mindenkinek, és meg is kapja. De hittel kérje, semmit sem kételkedve, mert aki kételkedik, az olyan mint a tenger hulláma, amelyet a szél sodor és ide-oda hajt. Ne gondolja tehát az ilyen, hogy bármit is kaphat az Úrtól, a kétlelkű és minden útján állhatatlan ember." Jakab 1:5-8


"Boldog ember az, aki a kísértés idején kitart, mert miután kiállta a próbát, elnyeri az élet koronáját, amelyet az Úr megígért az őt szeretőknek."
Jakab 1:12

"Tanuljátok meg tehát, szeretett testvéreim:legyen minden ember gyors a hallásra, késedelmes a szólásra, késedelmes a haragra, mert az ember haragja nem szolgálja az Isten igazságát."
Jakab 1:19-20

Kiírhatnám akár az egész részt is, de engem különösebben ezek érintettek ma meg.
Most pedig megyek. 6tól van egy órám s kell rá készüljek:)
Áldott délutánt mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy találkoztunk!
    Sok erőt neked és bölcsességet az idő jó és helyes kihasználásához!
    Puszi, olyan jó volt látni!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az igemagot, kedves Heidi!

    VálaszTörlés