2009. július 4., szombat

A 20. Szülinapom

volt talán a legszebb életem során:D azért nem írtam mostanában, mert az anatómia vizsgámra készültem, ami pénteken volt:) kicsit zavart, hogy pont a szülinapomon kellett menjek vizsgázni, olyan fura volt...de annál jobb volt:D azért is fura volt még ez a szülinap, mert távol voltam a családomtól, úgy a szüleimtől mint a testvéremtől...
köszönöm a sok köszöntést,amiket kaptam:D kaptam smst, hi5on, hivtak telefonon, élőben...nagyon jól esett h az embereknek eszébe jutottam. A vizsga nagyon jól ment, nagy jegyet kaptam, szülinapi ajándék volt számomra:D Sárától kaptam egy nagyon szép tortát szülinapomra, meg sem álmondtam h még szülinapi tortám is lesz:D nagyon finom torta volt:D most írás közbe eszegetem:D jó kiadós vacsi
már csak egy nap, még csak vasárnap leszek itt Váradon...és akkor Pest:D Budapest, Budapest de csodááás:D
hiányozni fog Várad...
jó estét mindenkinek:) és áldott vasárnapot:)

4 megjegyzés:

  1. Isten eltessen s adja meg szived kereseit

    VálaszTörlés
  2. Bocsass meg, hogy kesve koszontelek, pedig ugy megjegyeztem magamnak a szulinapod!!
    De ami kesik nem mulik! Kivanom Isten aldasat, Isten eltessen meg sokaig!!!!Sok szeretettel: Noemi :*

    VálaszTörlés
  3. Sok boldogsagot kivanok neked!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a jókívánságokat:) puszi

    VálaszTörlés