2009. július 9., csütörtök

Pesten

vagyok pontosan már három napja, és nagyon gyorsan telik az idő. A városban még nem nagyon voltam, nem mentegetőzni akarok, de egyedül nincs nagyon kedvem kimenni a városban és sétálni vagy ilyesmi, nekem általában egyedül semmihez sincs kedvem, csak filmet nézni és aludni szeretek egyedül...én kérem társas lény vagyok:D szóval délelőttönkét itthon voltam és nem mentem sehová, de az esték nagyon jók voltak, kivált a tegnap este, amikor is úgye moziban voltunk Erzsébettel, megnéztük a Jégkorszak 3at:D és olyan jóóó volt...ennyit már nagyon régen nem nevettem, mint a tegnap este, szerintem nagyon jóra sikeredett a folytatás, vagyis nekem nagyon tetszett:D és nagyon élveztem. Aztán ma úgy terveztem, hogy elindulok egyedül a Hősök terére, de aztán csak nem mentem...mert azon a számon amelyet itt kaptam Erzsébettől...csak nem volt rajta egység és ne lehet róla hivni...tehát féltem bevállalni azt, hogy esetleg eltévesek aztán meg nem tudok majd senkit értesiteni:P de holnap tényleg nekivágok ennek a városnak:P kár, hogy Erzsébet dolgozik d.e és igy keveset vagyunk együtt...de olyan jó este, hogy együtt vagyunk...olyan családias. szeretem:D jó itt
ma este úgy van hogy elmegyünk egy acapella koncertre...reméljük :D máármint, hogy eljutunk a koncertre:D
na megyek:) készülök az estére
szép estét mindenkinek:)

2 megjegyzés:

  1. örülök hogy jól telik :). amugy meg, ha már ott vagy vedd a telót meg egy térképet, s aztan ... jó városnézést:). No, légy jó!

    VálaszTörlés