2009. július 6., hétfő

Megérkeztem

Pestre, pontosan 18:20 percre magyar idő szerint:D minden rendben volt, kicsit unalmas volt a vonatozás, mert az egész vonaton alig volt 1-2 ember:) nagyon kevesen utaztak Pestre:p aztán izgalmas volt mert következett a peron, és sasoltam , hogy hol áll az én testvérem, hogy hol is kell leszálljak. Aztán nem láttam semmit:p kezdtem megijedni:) aztán leszálltam és elindultam elöre és megálltam s vártam. Aztán megkérdeztem vkit, hogy tényleg ez a keleti pályaudvar? és megkaptam a választ, hogy igen ez az:D s akkor elmentem előre s kit láttam közeledni:D Erzsébetet:) és akkor megnyugodtam:) hazaértünk. Lepakoltunk:D s vacsiztunk...mostmeg sárgadinnyét eszegetünk
most megyek későre jár, és még beszélgetük itt a tesómékkal:)
jó éjt mindenkinek
puszi

1 megjegyzés: