2009. augusztus 5., szerda

Régóta






nem írtam. Kicsit elfelejtkeztem a blogomról és nem írtam mostanában. Itthon lenni nagyon jó...szeretem a hepehupás vén szilágyot :D jó újból megtalálni a közös hangot a fiatalokkal, olyan rossz volt eleinte, mert kiesett egy év és nem éreztem magam itthon ha hazajöttem. De mára ez már nincs igy:D sokat járunk együtt focizni:D van egy jó idézetem is( másból lett átköltve) hogy: "ha úgy érzed, hogy te vagy a világon a legkékebb, máris felderülhetsz, mert valamiben "leg" lettél":P na vajon ki találja ki, hogy melyik idézet lett átköltve?:D nem nehéz:P ez arra utal, hogy tele vagyok kék-zöld foltokkal, de hát ki nem:P hát szóval a sport jót tesz és a focit meg a röpit szeretem:) esténkét néha mé g futok is...hogy formában legyek és segit kikapcsolódni:D
aztán próbálok figyelni Isten hangjára és vezetésére:) úgy éreztem , hogy eltávolodtam Tőle, DE figyelmeztetett és most próbálom minden dolgomat Őelé hozni:) a kicsit és a nagyokat is:)
közben készitettünk pár képet a lányokkal...publikálok néhány darabot belőle:D és nem utolsó sorban kivánok mindenkinek egy áldott du tánt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése