2009. augusztus 9., vasárnap

Szép volt

Tibi:)
Erzsébetemmel:)
wir:)
az Ünnepelt és Ők:)
az Ünnepelt és mi:D
a macska is bazsalyog:P
bevágtam egy Jordan mosolyt:D
anyukám és Erzsébetem:)


a


tegnapi nap. Jó volt együtt lenni a családdal és olyan hamar eltelt. Szóval mint mondtam a tegnap apukám 50. születésnapját ünnepeltük meg. A hangulat az nagyon jó volt és kellemes és családias...nem is lehet szavakba foglalni az érzést, ami akkor bennem volt. Ma ismét volt egy kis megemlékezés: közös ebéd volt. Itt volt apukám édesanyja, Bálint mama és anyukám édesanyja Édes mama, vagyis Rácz mama:) és a lányok: Reni, Hema, Orsi és én:D aztán még voltak betoppanók is...:D hát bővebben képekben
ma este meg voltam egy kicsit mozogni, röpizni:D jó volt...
most megyek, fáradt vagyok:D jó éjt mindenkinek

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek, szépek vagytok, s sugárzik a szeretet a képekről...Isten éltesse apukádat(az enyém is 50 éves, bár az év végén már 51 lesz)!

    VálaszTörlés