2009. augusztus 6., csütörtök

Várakozásban...

Még csak egy nap és Erzsébeték hozzánk is jönnek. Itthon vannak egy rövid időre.:D Már alig várom a találkozást:) olyan jó mindig várni, olyankor , ha valaki olyat várunk, akit nagyon szeretünk:) Szombaton lesz Édesapám 50. születésnapja:) Olyan jó, hogy él és van...hogy megünnepelhetjük...hogy a családunk együtt lehet:) Mindig hála és szeretet tölt el ha reá gondolok...hálás vagyok Istennek, hogy van Édesapám, sajnos nem mindenkinek él vagy van...mindkét nagytatám fiatalon ment el:(( sohasem láttam őket...pedig úgy szerettem volna kimondani sokszor , hogy "tata", de milyen jó, hogy mondhatom Édesapa:) remélem, hogy képek is készülnek majd:D és akkor teszek fel képeket:)
ma reggel a mai igéből olvastam vmi régebbi számról az imádkozásról és annyira nekem szólt, és gondoltam bejegyzem ide...hátha másnak is annyira épitő lesz mint nekem:)

Helyes motivációkkal imádkozni


"Hozzád emelem, Uram lelkemet!" (Zsoltárok 25:1)


A 25. zsoltár olyan emberről szól, aki a jó utat választotta, bár úgy találta, hogy azon járni nem könnyű. Az első tíz versben öt fontos dolgot tanulhatunk meg az imádkozó emberről:
  1. tudja hová forduljon segítségért."Hozzád emelem, Uram, lelkemet!"(1. vers) Mások talán segíthetnek minket, de csak isten tud életben tartani.
  2. tudja kiben bízzon."Istenem, benned bízom...ne örüljenek rajtam ellenségeim." (2.vers) Szeresd az ellenségeidet, mert Isten is ezt teszi. Imádkozz értük, aztán lapozz tovább tőlük Istenhez és menj tovább!
  3. tudja mi az imádság célja." Vezess engem a te igazságodban és taníts engem..."(5.vers) Richard Forester azt írja: "Imádkozni annyi, mint változni. Az imádság az a főbejárat, amit Isten arra használ, hogy átformáljon minket. Ha nem vagyunk hajlandók változni, elhagyjuk az imádkozást. Ha többet imádkozunk, közelebb kerülünk Isten szívveréséhez. Az imádság kezdi el a kommunikációs folyamatot köztünk és Isten között.Az élet minden lehetősége elénk hullik.Ezen a ponton abbahagyhatjuk az imádkozó életet és abbamarad a növekedésünk, vagy folytathatjuk az imádkozó életet és engedhetjük Istennek, hogy változtasson minket."
  4. tudja, hogy mi az elfogadásának alapja. " Kegyelmed szerint emlékezzél meg rólam, a te jóvoltodért, Uram!" (7.vers) Nem közeledhetünk Istenhez saját jóságunkra építve, csak Krisztus megmentő kegyelmének érdeméért.
  5. tudja, hogy az imádság müködik. "...az Ő útjára tanítja meg az alázatosokat."(9.vers) Amikor nem látod magad előtt az utat, imádkozz! Isten megmutatja majd neked lépésről lépésre a maga idejében- neked csak követned kell.

3 megjegyzés:

  1. Koszonom.S ugyanakkor Isten eltesse apukadat,igenis nagy kegyelem hogy orulhetsz neki.Latom ebben a honapban sokan vagyunk akik Istennek halat adunk eletunkert evfordulo alkalmabol.

    VálaszTörlés
  2. Most hogy irsz az apukadrol, eszembe jutott az enyem ... hm ... milyen jo hogy o van nekunk ...
    Amugy udvozlom apukadat szulinapja alkalmabol, meg Erzsebeteket, meg anyukadat !

    VálaszTörlés
  3. Koszonom a jokivansagokat:)Atadom neki, nekik:)

    VálaszTörlés