2010. február 13., szombat

Már szombat?

egy régiii kép:) ma kaptam meg:)


nemrég volt hétfő, azaz hételeje és mostmár hétvége van.
Rohan az idő...
Holnap délben megyek vissza, nem meglepő úgye ha azt irom, hogy nem vágyok vissza?:D vagyis még nem...az vigasztal, hogy hétvégén jövök megint:)
Anyukám süt:) a kedvencemet...krumplis pogácsát, majd közé teszem a receptet:)én meg itt..pakolászom, olvasgatok, be-be fordulok a konyhára..:)
jó ez így....
hiányzik Erzsébet, Tibi:) most egyszerre úgy rámtört a hiányérzet...nem vagyok szomorú,csak hiányoznak emberkék...
Mamám vart egy csomó telefontartót, a család mindentagjának jutott:) olyan kis ügyes és ötletekben gazdag:) nagyon szeretem:)
Most megyek készülök holnapra, meg jövök megyek:)
Kellemes délutánt mindenkinek!:)

4 megjegyzés:

  1. De jó, hogy otthon lehetsz...:) Nekem is hiányzik a családom, a mamám az unokatestvéreim...barátok; te is!:)
    Aztán remélem eljön hamar a találkozás..:)
    Kívánok még a maradék időben nagyon jó és tartalmas otthon töltött perceket!
    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:* Te is hiányzol...remélem eljön az az idő is:D mikor láthatlak:)
    puszillak

    VálaszTörlés
  3. Ja és még azt szerettem volna írni, hogy bizony telik az idő...nem is hogy telik vagy múlik, hanem rohan...siet...de nagyon...:( meg kell ragadni a pillanatokat, a perceket...s kihasználni bölcsen minden időt...:*
    (erre igyekszem én is) kívánom Neked is!:*:X

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a kép...:) a háttér is csodás és te is..:D

    VálaszTörlés