2010. február 23., kedd

Újra..

egyetem.Újra diák.Újra Váradon.Újra barna.
és még folytathatnám az újra felsorolást.
Már elég régecskén nem irtam. Többek között ez annak köszönhető, hogy tanultam, a múlthéten még volt vizsgám, meg javitani való is. Hétvégén pedig otthon voltam, és nagyon hamar eltelt. Nem is nagyon voltam gép előtt, meg amúgyis kicsit úgy éreztem, hogy túl sok időt forditok netezésre, és ez így is volt:D tehát mostanában megváltoztattam a hozzáállásomat, és általában este ülök gép elé...és van úgy, hogy nap végére már nincs erőm bejegyzést írni:) ezért nem írtam mostanság...
Ma aztán újra belecsöppentem a nagy betűs egyetemi életbe. Megvan az új óra rend, ami jobb is mint a régi, mintha úgy tűnne, hogy kevesebb óránk van:D A reggeli órán nem is voltam álmos, eléggé lehetett figyelni...aztán a másik órára nem jött a tanár, igyhát elmentem és ebédelni, mert szörnyen megéheztem...aztán sétáltam a parkban...gyönyörű idő volt, néha még a napsugár is szégyenlősen kikandikalt a felhők közül és meglátatta magát velem...olyan friss volt a levegő, valósággal jól esett sétálni, aztán h teljen az idő közben olvasgattam Móra Ferenc novelláiból, nagyon szeretem ahogy ír, közben még a gondolataim el-el kalandoztam...otthon jártam, a hétvégen történteken gondolkoztam...eszembe jutott Mike Sámuel szolgálata, hogy még ha szemétben,koszban vagy akkor is Istennek értekes vagy.Nem éreztem, hogy annyira porban lennék, de naponkét sok minden rám tapad és beszennyez...Aztán néztem az embereket,kicsiket, nagyokat...mindegyik egyformán értékes.Szeretném ezt egyformán kezelni.Hát nagyon jó volt otthon...két hét megyek újból haza,még evangélizációs hét végére hazaérek. Aztán még jött egy új labortanár is anatómiából...azt hiszem sokkal szigorúbb lesz, de ránkfér, nekem szimpatikusnak tűnik. :D
Szóval újból egyetem, újból pörgés, tavasz illat....
Szeretem, és várom, hogy még melegebb legyen:)
Boldog vagyok, hálás, fiatal és...................:D
Áldott és kellemes délutánt mindenkinek!!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése