2010. február 11., csütörtök

Megfogott:)


Az emabiszon láttam a beosztást a mindennapi kenyérről és elhatároztam, hogy én is velük tartok.:) És mondhatom, hogy nem bántam meg.Minden nap egyre jobban vágyom, hogy olvassam a Bibliát, hogy valami újra nyissa fel Isten az én lelki szemeimet. Ma reggel, ahogy csendességben olvastam a Bibliát, Jób könyvében erre az igeversre lettem figyelmes:
" Bőrbe és húsba öltöztettél, csontokkal és inakkal szőttél át. Élettel és szeretettel ajándékoztál meg, és gonviselésed őrizte lelkemet." Jób 10:11-12
Annyira megragadtak ezek a sorok...ez a megfogalmazás:) Tényleg Isten ajándékozott meg engem saját életemmel. Ő formálta csontomat, húsomat, alakomat...Ő már akkor tudott rólam,amikor én még nem is léteztem. Ő alkotott meg ilyennek. Ő határozta el, hogy kék szemű leszek, hullámos hajú, vagy éppen ezt, hogy lány leszek, hogy balkezes, hogy második gyermek és adott egy napot amikor megismerhettem ŐT:) olyan hálás vagyok Neki. Ha belegondolok, hogy hányszor szomoritottam meg avval, hogy zugolódtam , mert nem voltam elégedett azzal, ahgy megalkotott. Mennyire esendő is ez ember...de mától szeretnék megváltozni...és keresni azt amiben én vagyok egyedi, és azt hogy Isten mit bizott rám. Tudom azt is rám bizta, hogy szeressek, úgy mint rád is.:) De evvel még nincs vége... számtalan más értéket helyezett belénk,csak fel kell ismerd és fel kell ismerjem:)
Olyan jó azt is tudni, hogy gondviselése őrzi lelkemet! Mindig velem van, gondoskodik rólam.
" Lelkünk az Úrat várja,
ő a mi segítségünk és pajzsunk.
Benne van szívünk öröme,
mert szent nevében bízunk.
Maradjon velünk, Uram, szereteted,
mert mi is benned reménykedünk!" Zsoltárok 33:20-22

Áldott napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése