2010. április 21., szerda

Boldogan:)

ma olyan jól ébredtem:) igaz ehhez az is hozzátartozik, hogy békességben és szeretettel feküdtem le:) milyen jó igy végezni és kezdeni a napokat!
aztán ragyogó szép idő van, olyan jó mikor kinnt süt a nap és fényesség és világos van...igy még az én kedvem is fényesebb:) na nem mintha csak ettől függne:D
nagyon érdekes igéket olvastam ma is és tegnap is, nem is tudtam, hogy ilyen igék léteznek a Bibliában:) A Biblia a legjobb könyv, mindig aktuális és mindig új és a legjobb orvosságok is benne találhatóak!:)
hát akkor két ige, amiket felfedeztem:
"Meddig tétovázol még,
te szófogadatlan leány?
Mert valami újat teremt
az Úr a földön:
a nő jár a férfi után!"
Jeremiás 31:22
....és igy van.

" Aki példálózik, ezt a példabészédet mondja rólad: Amilyen az anya, olyan a lánya
Ezékiel 16:44
Aztán egy régi ige, amit jó volt újból és újból elolvasni és elmerengni rajta és beleélni magam, és nektek is ezt az igét küldöm, mert ezt mondja az Úr:
" A messzeségben is megjelent az Úr:
Örök szeretettel szerettelek,
azért vontalak magamhoz hűségesen."

MINDIG

Nem számit hol vagyok,
milyen közel
vagy milyen távol,
túl a tengeren,
vagy csak túl a hegyen.
Lehetek erdőben,
lehetek tisztáson,
lehetek völgyben,
lehetek levegőben.
Lehetek városban,
vagy lehetek kicsi faluban,
lehetek otthon
és lehetek idegen helyen.
Lehetek barátokkal
vagy egészen egyedül,
de MINDENÜTT és MINDENKOR tudom, hogy SZERET az Úr!

Ezért hát én is SZERETEM:
barátomat,
ellenségemet,
testvéremet,
munkatársamat,
osztálytársamat,
szomszédomat,
rokonaimat,
társamat!!!

5 megjegyzés:

  1. hmm, érdekes az igevers, még én sem láttam így, nem hallottam még...

    csak nem az a tanulsága, hogy egy lány járjon a fiú után :P...

    VálaszTörlés
  2. hmm nem tudom:) én is sokat gondolkoztam rajta:P de arra jutottam, hogy nem:P csak el fog jönni ez az idő:) de ha valaki az olvasók közül megmagyarázná pontosabban akkor jó lenne:):):D

    VálaszTörlés
  3. Hm, szeretem ezt az igét...és köszönöm, hogy felhoztad újra bennem...még nagyon régen hozta elém az Úr.
    A mai világi és hivő társadalomra is ez a jellemző egyre több lány fut fiú után...nos az Úr akkor már tudta, hogy így lesz...és egyre "természetesebb" lesz ez...(elfogadottabb) De mit nevezünk "fiú után való futásnak"? Hol a határ? (persze úgy nagy körvonalakban tudjuk a választ...de megannyi apró kérdést rejt ez a téma magában)
    Na, nem merülök bele...majd egy lánykörön megvitatjuk...addig meg még sok van...
    És örülök, hogy ilyen szépen indult a napod, legyen ilyen szép a délutánod és estéd is!
    Nagyon tetszett a tegnapi versed is!
    Sokszor puszillak!:*

    VálaszTörlés
  4. Ja, majd áthívlak erre a lánykörre, mikor erről lesz szó, ha érdekel...:) Ősztől fog indulni...

    VálaszTörlés