2010. április 15., csütörtök

Régen

írtam. De jól vagyok, csak pörgősek a napok, kevés szabadidőm van. Néha még arra sincs időm, hogy valamit remekeljek a konyhában, vagy egyáltalán pihenni vagy olvasni:)
De mostanában jó volt elbeszélgetni pár barátommal komolyabban és figyelmemet nekik forditani...olyan jók a barátok! Hogy vannak!:) Köszönöm barátaim barátságát és mindenki kedvességét felém!:)
Pár régi kép, még 2008ból:D mikor Noémi barátnőmmel és Melindával elmentünk egy ilyen kiállitásra:D hát akkor hagyom a képeket beszélni:)....

5 megjegyzés:

  1. Kedves!!! Nagyon szép volt az a nap, nagy meglepetés volt nekem...:)!! És izgalmas:P
    De ez 2009 tavaszán volt, pontosan március 21-én ha jól tudom...:*
    Gyönyörű vagy ezeken...én már mondtam nem szép menyasszony leszel, hanem gyönyörű...de nem kell ahhoz menyasszonyi ruha...mert anélkül is szép vagy!
    És külön köszönöm, hogy barátom vagy hála van a szívemben, hogy Isten megajándékozott a te barátságoddal is és a Te személyedben megismerhettem egy nagyon értékes embert...
    Szeretlek, kicsi Heidi!:):*

    VálaszTörlés
  2. jéééé ez 2009 tavaszán lett volna???:D nekem olyan távolinakk tűnik már..:) Nekem is meglepetés volt az a nap:)) jajj mennyit szórakoztunk aznap...drága és szép emlék..és én is olyan hálás vagyok, hogy a barátnőd vagyok és hogy te nekem!!!! ÉN is SZERETLEK!! de nagyon
    már várom, hogy lássalak!!!

    VálaszTörlés
  3. Ha el nem olvasom, gratulalok...szinte!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó az a ruha! Remekül áll rajtad!:)

    VálaszTörlés