2010. április 26., hétfő

Néha....



egyes emberektől mást várunk, mint amit kapunk. Ez történt ma reggel velem is az egyetemen. Kicsit rosszul esett pár csoportársam viselkedése, de Istennel erős vagyok és bátor!!! Jó volt ma reggel anyukám vigasztalását hallgatni és érezni azt a hatalmas szeretetét, amivel engem szeret, pedig meg sem érdemlem:)
aztán egyből elszálltak a szürke felhők...Iza megnevetetett:)) és készitettünk pár virágos, tavaszias képet..amiken jókat szórakoztunk:)
Tegnap jó volt a gyüliben:) szólt hozzám Isten. Hálás vagyok, hogy még mindig szól. Aztán hazafelé a gyüliből még egy csokor virágot is kaptam az én unokatesómtól, fehér nárciszt:) gyönyörűszép és megadja a szobám díszét:) Délután a gyüliben a New Song szolgált+ a váradi vegyes kórus+ fúvós 5ös +Debreceni együttes és még sok más szolgálat...amolyan dicsőitő este volt:)
aztán azt is jó volt megtanulni, hogy Isten időzitése és gondolatai nem mindig vágnak egybe az enyémekkel, és meg kell tanulni és elengedni dolgokat, hogy aztán visszakaphassuk:) és ha Isten van az életemben első helyen, igazán, akkor annak áldásait érezni fogom...
Várom a hétvégét...május1et:D otthon leszünk ballán, Iza is jön:D és még egy páran...együtt leszünk az ifivel:) jajj de várom márrrrr!!!
Vasárnap anyáknapja...hála van szivemben az édesanyámért:) nagymamáimért:) családomért:)
Vágyok haza...nagyon de nagyon..már otthon is szépen kitavaszodott:) szép zöld minden..az én kis dombos falucskám:)
na megyek..pihenek kicsikét, aztán megyek tornára...:D
szép napot nektek továbbra is!
JÓ AZ ÚR!:)

7 megjegyzés:

  1. Neked is kedves Heidi, s bizd az Urra gondjaid!

    VálaszTörlés
  2. Délelőtt én is meghallgattam a New Song koncertet, nagyon szép és jó volt...:)
    Ajj, biza én is úgy vágyom haza...nem szeretek Anyák napjázni úgy, hogy nincs itt Anyukám...
    Nálunk jövő héten lesz megtartva...s én jövő héten Zilahon leszek, szóval...pont lemaradok róla...nem is baj:) Telón majd felköszöntöm:). Pont jó így.
    Áldott szép napot drága Heidi!

    VálaszTörlés
  3. köszönöm Iri a bátoritást!:) igen ezt próbálom tenni mindenben:)
    Angyalka te drága elhiszem, hogy vágysz haza...de végülis anyáknapját bármikor tarthatsz, az év bármely napján...sőt:D
    jövő héten találkozunk, jajj de jó is lesz:) nagyon várom már:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Heidi! Ne engedd magad lehúni mások helytelen viselkedése miatt, és főleg ne engedd, hogy napodat megkeserítse! Fel a fejjel továbblépni:) És amúgy agyon jól jöttél ki a képen! És ahogy Kriszta is mondja, tényleg szép szemeid vannak:)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép vagy te kedves Heidi!:)Én is vágyok haza:),már 3 éve nem voltam,a hazai tájak...minden...a haza az haza marad!Nem mondom itt itthon érzem magam,de azért a szülövárosom az egyedi marad számomra!Légy áldott Heidi,az Ur vigyázza lépteid!És áldott alkalmat Zilahon,Majd én is online követni fogom...megleslek titeket(Heidi,Noemi,Kriszta;)

    VálaszTörlés
  6. De jó lesz, én is várom nagyon nagyon...

    VálaszTörlés