2010. január 6., szerda

Felpörgetve...

Mit is mondhatnék? Ünnepek után kicsit nehéz visszaállni az egyetemi életbe:D idáig jó volt együtt lenni a családdal, ünnepelni, érezni egymást...most meg egyetem, persze itt is vannak emberek, akikkel nap mint nap komunikálok...de mégis más az otthontól távol lenni...
Vasárnap este érkeztem vissza Váradra. Mint már emlitettem Pesten szilvesztereztem Erzsébetékkel együtt és még néhány emberrel. Számomra különösen jó volt, hiszen már évek óta nem volt közös szilveszterem Erzsébettel:) jó volt újra együtt:):D Nagyon jó és kedves fiatalokkal szilvesztereztünk 1ütt:) barátokkal. Minden része tetszett. Nagyon elgondolkodtató volt az imabuzdítás és jó volt imádkozni Istenhez és hálát adni, hogy egy éven át hordozott. Mindenki kapott egy nagyon szép eredeti képeslapot, amin egy igevers volt. AZ enyém ez: " Megnyitja az Úr gazdag kincsesházát, az eget,és idejében ad esőt földedre, és megáldja kezed minden munkáját." 5 Mózes 28,12
ezt én mindenkinek küldöm most.:)
Vasárnap Szentendrén voltunk Andiéknál ebéden. Nagyon jó volt végre megismerni őt élőben is és nem csak blogon. Köszönöm Andi a meghivást, a kedves vendéglátást:) mindent:D
Közben felpörögtek itt a dolgok az egyetemen. Vizsga vizsga hátán. Kezdődnek a non stop tanulások. Remélem sikerül leülni idejében. Sok mindent kell tudni és most látom csak, hogy milyen keveset tudok:D Lehet, hogy egy kis ideig szünetelek, de ahogy egy kis szabad időm lesz írok:)
Áldott napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Mint irtam, én is nagyon örültem, hogy eljöttél hozzánk, legközelebb várlak kicsit több időre, hogy megmutathassuk neked Szentendrét, és a környéket, mert igazán szép kis város! Tudod a többiek aug 20-ra jönnek:))) Ebben az évben pedig az Úr adjon erőt, bölcsességet neked a tanulásban!!! Sok sikert a vizsgákhoz!Puszi

    VálaszTörlés