2010. január 7., csütörtök

Meggyógyítasz!

Mert Te vagy az, aki meggyógyítasz!
Amikor Hozzád jöttem, mert bántott az,
amit tettem,
mert nem leltem helyem,
békém elveszett,
Te azt mondtad:
MEGGYÓGYÍTALAK!

És Te jöttél.
Csendesen, szelíden átölelted életem.
Éreztem, hogy gyógyul a seb,
hogy lábamat sziklára helyezted.

Hasztalan futottam Előled oly sok időn át.
Álcám mutatta, minden rendben van.
De jaj, belül a szívemben,
csak Te tudtad mi lakik Istenem!

De jöttél! Beléptél szivembe! Kértelek maradj velem....
s TE azt mondtad veled leszek, sőt meggyógyítalak.
Békéd adtad nekem és nem kell már félnem,
tudom Te vagy velem!
TE ma is gyógyitasz engem,
Szívemben hála zeng,
és fülemben cseng szelíd hangod:
MA IS...MINDENKIT!!!:)

Ézsaiás 57 alapján
B.H

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése