2010. január 14., csütörtök

Hatalmas az Úr, Ő az ISTEN!

ez így van:) hogy mennyire is hatalmas az én Istenem azt most kezdem megismerni...ma volt egy megtapasztalásom az imameghallgatásban...feljebb teljesitette, mint ezt én elgondoltam vagy megmertem álmodni. Áldom az Ő nevért ezért!
Végre ma este eltudtam menni gyülibe. Imahét van. Nagyon jó volt Veress Ernő bácsit hallgatni. Illésről volt szó és a Kármel hegyi evangélizálásról. Megértettem azt, hogy ahogy hogy Isten használni tudjon, imádkozó embernek kell lennem. Annyi mindent imádnak az emberek..egyesek a pénzt, szép ruhákat, ékszert, szülők gyerekeiket, szerelmesek egymást...mennyire gyakran kimondjuk h imádom...egy jó ideje én ezt mellőzöm, mert az Én imádatom csak Istené. Csak őt imádom, mert Ő nagyon tetszik nekem, kedves nekem, szeretem Őt!!! Azt is megértettem. hogy engedelmeskednem kell neki, de nem akárhogyan, hanem feltétlenül!!! De miért is ne tenném, mikor Ő hordoz kezén mindennap és Ő minden kérésemet teljesiti és megáld engem...de ha nem tenné is, Ő tudja a tervet:) Rá biztam magam:) és ami másik fontos dolog, hogy bennem kell legyen Isten Lelke, a Szentlélek! Olyan boldog vagyok:) Szeretném ha IStennek hasznos eszköze lehetnék!
MOst megyek:) vacsizni is kell...egy egyetemista akkor eszik mikor tud:P mostanaban erre nem nagyon volt időm...most kicsit fellélegeztem:D úgyhogy vacsit készitettem!:)
Nyugodalmas jó éjszakát ha még erre jársz!:)

3 megjegyzés:

  1. De jo olvasni valamit a nagyváradi eseményekről.Örülök,annak,hogy egy kis betekintést nyertem én is a csütörtöki imaestére.Mivel az unokáim közül hárman is itt vannak nálam,most nem kiserhettem el a férjem.
    Köszönöm Hédi az információt.
    Jó éjszakát neked is.

    VálaszTörlés
  2. Örülök!:) nagyon szép szolgálat volt, pont erre volt szükségem:) Biztosan jó az unkokákkal együtt lenni:) én is már nagyon várom h hazamenjek:)

    VálaszTörlés