2010. május 6., csütörtök

Köszönöm a díjat


Marikának!!!:)
Én is tovább adom 7emberkének, és megpróbálom követni a játékszabályokat:D
Díjat kaptam Marikától :)
és most lássuk a játékszabályokat:

1. Meg kell köszönni a díjat, attól akitől kaptam.
2. A logót ki kell tenni a blogba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 embernek.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagyni náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Magamról 7 dolog:

1. Szeretem Istent, nagyon de nagyon és napról napra jobban:D
2. Szeretek olvasni.
3. Szeretek frissen mosott ruhákat teregetni és össze is hajtogatni őket.
4. Tetszenek a sokgyerekes családok, én is ilyen családot szeretnék.
5. Szeretem az én kis családomat.
6. Szeretem eső után a föld illatát, frissességgel tölt be.
7. Szeretem a gyerekeket, kivált a beteg kisgyerekeket.

Tovább adom most ez a díjat 7 embernek: Angyallkának, Andinak, Saloménak, Annának, Sárának, Veress Annának, Katának

2 megjegyzés:

  1. köszi a dijat, bocs, hogy ilyen későn tettem ki a blogomba, de nem voltm netközelbe a hétvégén!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Heidi!!!

    Csak most olvastam a blogot és köszönöm hogy rám is gondoltál...nagyon jól esik...:):)

    VálaszTörlés