2010. május 11., kedd

Így konfi után


jó lenni, de hiányzik az a légkör, ami ott volt. Tegnap este voltam csopin. Eszter könyvét tanulmányozzuk....éredekes:) Aztán megosztottuk egymással, hogy ki mit értett meg a konfin, hogy mit hallott. Jó volt egymást hallgatni és ezáltal erősödni. Legtöbbünket meg fogott a szentség...Isten szentsége...
Engem például nagyon is elgondolkodtatott az az igevers amit felolvastak:
" Törekedjetek mindenki iránt a békességre és a szent életre, amely nélkül senki nem láthatja meg az Úrat." ezt én is már kiemeltem magamnak...de úgy komolyabban nem gondolkoztam el róla...csak most..és nagyon a szivembe markolt az igevers utolsó fele. Nem láthatom meg Istenemet ha nem törekszek a szentségre...ami rajtam áll, amit megtehetnék ahhoz, hogy minnél tisztább és szentebb életet élhessek. Nem könnyű. Gyakran nem sikerül. Elesem. Isten kegyelmes. Ő azt akarja, hogy meglássam Őt. Rajtam áll. Elestem tegnap is a szentségben. Olyat néztem, vagy hallgattam ami nem kedves Istennek. Megbántam. És éreztem, hogy megbocsájtott. Újból törekszem. Akarok szent lenni. Ez a vágyam. Nem akarom feladni. Nem akarok a háló szélén lógni, hanem teljesen benne akarok lenni, Jézus hálójában, az Ő közelségében.
Forgatom a hétvégi gondolatokat, egyre több ülepedik le bennem. Még megfogom hallgatni párszor a tanitásokat, milyen jó hogy lehetséges!!:)
Most pedig megyek. Tanulni. Nehéz.Nincs kedvem, de feladatom és erőt kérek hozzá és kedvet.
További kellemes és áldott napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Igen! Ez engem is megfogott, így vagyok én is...már egyszer végig hallgattam tegnap az előadásokat és még megfogom tenni! Sok erőt és kitartást!:*

    VálaszTörlés