2010. május 26., szerda

Jézusnak köszönöm a mai napot!

csodálatos volt.Vele ébredtem.Kicsi szorongással is, mert vizsgám volt déltől, igaz csak labor vizsga, de nekem igy is úgyis nehéz...a nyelv még nincs teljesen a birtokomban:D és ezért kicsit nehezen tudom magam kifejezni:) az este gyüliből hazafelé sétáltunk és fagyiztunk, beszélgettünk erről arról:D jó volt...és már tanulni sem volt kedvem. Reggel még átnéztem párszor a legfontosabb dolgokat és mentem vizsgázni. És az általam legjobban tudott tételt adta a tanárnő:D olyat mosolyogtam, hiszen Jézus volt velem. Még a második tételhez is leirtam amit tudtam és igy kaptam egy nagyon jóóó jegyet:) olyan jó érzés az, amikor tanulok és Isten megáldja. Csak igy sikerüljön a többi is.
Anyukámat is felhivtam és velem együtt örült. Mama már jobban van. Otthon van. Már a tegnap hazaengedték. Pihen.Hála!!!igy már anyukámnak is könnyebb, nem kell mindennap kórházba mennie. Mindig örülök a jó híreknek otthonról:) Irnom sem kell, hogy honvágyam van, de már egész jól megtanultam itt lenni, hiszen mindig ott kell jól érezni magad ahol vagy:) legalább is én is szoktam mondani...ezek az önállóvá válás évei számomra...
Ünnep volt vasárnap és hétfőn, Pünkösd ünnepe. Most fogtam fel igazán, hogy mennyire fontos nekem ez az ünnep és hogy milyen nagy jelentőségű. Itt voltam az ünnepen. Sok igei üzenetet kaptam. Legújabban azt jegyzem, hogy hol fordul elő az Ó szövetségben a Lélek...ma reggel már 2t is kaptam...fontosak nekem:)
Ma este ismét ifievangélizációra megyek. Bizonyságot teszek. Picit izgulok annyi fiatal előtt beszélni, mert nem vagyok a szavak embere, de hiszem, hogy Isten majd az ő szavait fogja a számba adni. Jó végre a tettek mezejére lépni. A Lélek pedig a bátorságnak Lelke is:)
most megint megyek.Készülök. Tanulok. Olvasgatok.Gyönyörű az idő kinnt. Jó a kedvem. Boldog vagyok.
HALLELUJA!!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése