2009. december 29., kedd

Az Ünnep

sok áldást hozott számomra is. Már amikor a készülődések voltak, akkor azt szerettem volna, ha a karácsony többet jelentene számomra, mint máskor...ha igazán a dolgok lényegét látnám meg..ezért imádkoztam. Nem tudom, hogy titeket nem e befolyásolt az idő, de engem be kell valljam az elején igen.Annyira szerettem volna fehér karácsonyt...de imádkoztam és azt mondtam Istennek, hogy segitsen ne ezt nézni...és segitett. Amikor Szenteste együtt az énekkarral gyülekeztünk az imaháznál, hogy induljuk kántálni...ott kezdődött az az érzés...kiálltunk az éjszakában és úgy hallgattuk kb fél órán át a kürtök hangját...olyam közel éreztem Istent...és elmúlott minden rosszérzésem, helyébe béke, öröm, hála költözött...
Sok beteg testvért megkántáltunk és olyan jó volt látni idősebb testvéreink arcán az örömöt, néha az örömkönnyeket:) Tényleg úgy éreztem, hogy örömhirt viszünk, mint az angyalok azon az éjszakán mikor Jézus született.
Jó volt együtt lenni a szűkebb és tágabb családdal. Voltak jó és áldott beszélgetések.Nagyon örültem Tibiéknek:D szeretem mikor hazajönnek.
Sok gondolat megérintett ezekben a napokban. Néhányat megosztok veletek is.
Olyan jó volt azért hálát adni Istennek, hogy a szivemben megszületett, de rájöttem arra, hogy ennyi nem elég..szivemben a gyermek Jézusnak növekednie kell...
Ha Jézus velünk van, szivünkben lakik akkor maradandó az örömünk, a béke, hála, szeretet...
Isten a legdrágább ajándékát küldte el számomra...én odatudnám e adni a számomra legdrágábbat???
a krisztusi inulat bennem van-e? alázatos és engedelmes gyermeke vagyok e Istennek?Én központú vagyok, a saját magam hasznát, javát keresem e, vagy Isten van életem központjában és mindent úgy teszek, ahogyan Ő szeretné?
Letudok e mondani dolgokról mások javára?:)
ezek a kérdések merültek fel bennem az igehirdetéssel kapcsolatban...és jó volt őket magamban megválaszolgatni és a szivemben forgatni:)
hálás vagyok nagyon azért, hogy a régi ige újat mondott és Isten a szivemet szólongatta...késziti a vele való járás csodáira.
Még egy pár nap és 2010et irunk. Sok mindent szeretnék változtatni ebben az Új évben.Sok mulasztásom volt ebben az évbben, szolgálatok terén, emberek felé, a tanulásban, és elsősorban Isten felé..neki szeretnék többet adni az időmből...hisz másra annyi mindenre futja, mulandó dolgokra...de neki olyan nehezen kapom meg a félórát...szeretnék növekedni ismeretekben is, hogy a Sátánnak mindenkor ellentudjak állni:) Kérlek imádkozzatok értem, hogy hűséges gyermeke lehessek Istennek és minden döntésem az Ő dicsőségét szolgálja.
Úgy néz ki, hogy pesten szilveszterezem.:)ma csomagolok...:D várom
az újévben jelentkezem:)
Kivánok Istentől megáldott BOLDOG ÚJ ÉVET mindenki számára!
B-ízd
Ú-jra
É-leted
K-risztusra!
Sok áldást!

2 megjegyzés: