2009. december 19., szombat

Hétközepe, hétvégefelé és hétvége:D

Nálam a hétvége hétközepén kezdődött el:D vagyis szerdán. Reggel voltam egyetemen. Nagy nehezen felkeltem 7kor, hogy 8ra érjek be, igyekeztem, hogy ne is kések el, de a tanárnő késett és csak 9,30ra jött be, de ment is tovább,mert volt vmi dolga az egyetemen:) hát mi is eljöttünk 10től, nem volt értelme ott ülni, meg a többi tanár is elengedett...szóval indultunk Izával Aradra:) hát ez a utázas életem egyik legizgalmasabb utazása volt:D szóval 15:41 kor volt vonatunk, amit szinte lekéstünk, pedig 4 percre lakunk az állomástól:) szóval uccu neki, rohanás, fel a vonatra, ami teli volt, nagy nehezen mi is kaptunk helyet, beültünk egy kupéba:D aztán indult az út...olvasgattam közbe és telt az idő. Aztán csak Szalonta után megállt a vonat a semmi közepén...defektje lett:)) és ott állt a vonat, és benne ültünk mi:D de az a fő, hogy nem voltunk leverve, sőt megvolt a jó kedvünk, játszottunk hogy teljen az idő:) egy háromnegyed óra után elindultunk és mentünk egy cm-t:D aztán kicsit vártunk és döcögve elkezdett menni a vonatunk:D közben egy román bácsikával beszélgettünk...olyan kedves volt...megtudtunk egy két dolgot róla, többek között azt, hogy a felesége meghalt és, hogy egyedül tölti a karácsonyt...és most megy a testvéréhez Temesvárra, de lehet, hogy az ünnepekre ott is marad. Olyan leirhatatlan hála volt a szivemben hogy én a szeretett családommal ünnepelhetek a SZERETET ünnepén...aztán még megálltunk több helyen, sok vonatot bevártunk, de hogy legjobb legyen még a világitást is elvették, csak a folyósón volt vmi halvány fénycsóva, ami elég romantikus hangulatot varázsolt, mintha gyertyafénynél lettünk volna:D ennek is megvolt a maga szépsége:D és a késésünk végülis kb 1,45óra lett:):) az este hamar eltelt, vacsoráztunk és le is feküdtünk:D de még olvasgattam egy régi Orvosi könyvől...majd ha Iza elhozza váradra, akkor majd másolok be belőle érdekességet, hogy mit is tudtak a régiek...:D tudtak ők vmit:)
Csütörtökön kiadós reggeli után indult a hólapátolás:D jajj de élveztem:D annyira szeretem a havat és Aradon jóóó nagy lehullott, de mostmár itt Váradon is szép nagy:D hát volt mit lapátolni, de én nem tudtam megunni, hamar el is végeztünk:) aztán meglátogattuk Iza nagymamáját, akinek mint kiderült Szilágysági gyökerei vannak, és Szilágyballán meritkezett be, 80an voltak:) Nagyon jó volt nála melegedni:) beszélgetni, és csigáát csinálni:) mi is besegitettünk Izával kicsikét, de aztán mentünk haza, mert kezdődött a mézeskalács házikó készitése:D az egész házat bajárta a jó mézeskalács illata:) különböző formáju mézeskalácsok készültek:D fenyőfa, csillag,sziv,hóember, ajándék:D és nagyon szépen sikerültek:D a házamat még nem raktam össze:D hétfön otthon elkészitem:D anyukámnak szeretném adni, és félek hogy az uton, nehogy eltörjön, mert sok lesz a csomagom:)nem is tudom, hogy megyek haza:) de az Úr jobban tudja, ezen nem is aggódom:D
még játszottam is gyerekekkel:) három aranyos és drága gyerekkel:D épitettünk garázst, piramist, házat, amiket aztán Filip szétszedett:)) együtt diszitettuk a mézeskalácsokat, közbe meg is ettünk 1-2őt:D:D:D úúúgy az igazi:))
és jött az este:) kimentünk a városba egy néhány ismerőssel:D és igaziiii jóóó baráttal:D ott volt elő fuvós zene:) jó volt hallgatni, még haza is gondoltam a mi fiainkra:D, amikor kántálás előtt kiálnak az imaház elé és elfujnak 2-3 karácsonyi éneket:D a csendes éjszakában olyan szépen hangzik...én meg tartom a kottát:D és dúdolok....szóval kimentünk a központba, amelyet nagyon szépen kidiszitettek:D és az a hatalmas karácsonfa, Pesten láttam a tavaly ehhez hasonlót:) nagyon szép volt:) és a forralt bor is finom volt, felmelegitett a hidegben:) és láttam életem első rénszarvasait:D Rudolfot és Hannát:) aztán sétáltunk, beszélgettünk:) csicsongáztunk(végre tudtam)...és még meglepetésekben is részem volt aznap este:)
pénteken indultunk vissza, de a bussz nem jött, késett és amikor jött már tele volt, úgyhogy pénteken nem értünk be a Partiumra énekelni:) szóval villamosoztunk Izá mamájához:) ott megint melegedtünk:D aztán később egy fuvarozóval váradra jöttünk:)
tegnap pedig a pakoltam hazafele, hogy mit viszek és mit nem:) tehát készen vannak a csomagok:):D este pedig a rogin voltunk koncertezni:D mi is énekeltünk. Ma még itt maradtam mert dután a kórussal énekelünk:)
Megragadott ma reggel Simon tv szolgálata a 10 szűszről:) ej de sokszor voltam én is balga:( de szeretnék ezenktúl úgy élni, mint az okosak...várni az Úrat készen, aki bármely pillanatban jöhet. És Ő abban a pillanatban jöhet, amelyikben én nem is gondolnám. Minden pillanatban készen kell legyek:) az a vágyam, hogy szivemet az teljesen megtöltse az Úr az Ő örömével, békéjével, szretetével, Lelkével:) hogy tudjam őt készen várni, és ne fogyjon el lelkesedésem az őt várásban, ne legyek közönyös, megfáradt, hanem élő és örvendező:) ezt szeretném ezen az Advent 4ik vasárnapján:) Hadd égjen a lámpásom:)
ennyi a beszámolóm, de még annyi minden van bennem:) amiket nem is tudok szavakkal kifejezni:) csak az tudom mondani, hogy JÓ AZ ÚR,AZÉRT NINCSEN MÉG VÉGÜNK!!! és nagyon szeret:)
Kivánok mindenkinek Áldott Vasárnap délutánt! Áradjon ki ki közöttünk az Ő Lelke! Ámen:)
U.I Hajnalban indulok hazaaaa!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése