2009. december 4., péntek

Ma reggel

ezt az éneket dúdolgattam:

Itt van újra a Karácsony ünnepe,
megjött vele a gyermekek öröme,
mért ne örvendeznék én is afelett,
hogy Jézusunk e nagy napon született.

KAR:Jertek, jertek kicsinyek és vének,
csengjen, zengjen karácsonyi ének,
Dicsősség az Istennek, dicsősség az Istennek,
emberekhez békesség, jóakarat.

Üdvösségünk, boldogságunk nagy napja,
Minden ember üdvét csak Tőle kapja.
Azért jöttél mihozzánk e földre le,
Hogy minket magadhoz vigy a mennybe fel.
KAR:


ezt még nagyon kiskoromban tanultam és sokat is énekeltem:) és a szöveg is jól a fejembe vésődött, de csak most látom, hogy milyen jó szövege van, most vettem észre a mondanivalója. Különösen tetszik nekem az ének utolsó sora:)
Holnap van suli, pótoljuk a keddi napot, azt hittem elmarad de nem, igyhát megyek tanulni...
szép napot mindennkinek:)
és boldog Adventet!!!:)

3 megjegyzés:

  1. nekem is nagyon sok emlékem van erről az énekről, még gyerekkoromból, de a legszebbek, amikor én tanitottam a gyerekeknek, a klubba, hát szép idők voltak, de a mostani is, az, kösz, hogy eszembe juttattam, énekelgetni fogom Petinek is...

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok, nem tudja valaki esetleg nemetül ezt a dalt?
    vagy ezt az eneket ha ismeritek, akkor nemetül?
    Csilingelő harangocskák...

    Köszönöm, áldott ünnepeket!
    Andi

    VálaszTörlés