2009. december 14., hétfő

Korán

kellett kelni ma reggel. Kicsit nehezemre esett kibújni a a jó meleg ágyból, és kimászni a hideg szobába, nincs fűtés valamilyen okból...vmi bibi van a rendszerben. Szóval fagyoskodunk...remélem nem sokáig, mert kinnt -3fok van. Feltöltöztem ma reggel, de megállóban vacogott még a fogam is, nem vagyok hozzászokva a hideghez, de sztem más sem:D
ma reggel megragadott az a gondolat a ma Igéből, hogy a régi tömlőbe ne töltsünk új bort, régi dolgokat ne keverjünk, az új dolgokkal...hanem éljünk teljesen odaszánt életet az Úrnak.
na megyek bundáskenyeret sütni:D az lesz a reggelink
szép napot mindenkinek:)
U.I nem most keltem:) hanem reggel korán, és már voltam egyetemen...:D
aki korán kel....:D
aranyat nem leltem, de az eszem gyarapodott:D
jó kedvem ma reggel

1 megjegyzés:

  1. Írtam ide bejegyzést, de nem jelent meg...már nem emlékszem mit írhattam...:)

    VálaszTörlés