2009. december 15., kedd

Csodát virágzik a jelen:)

Isten csodálatos!!! Ő mindig jobban tudja, hogy mit miért tesz, és még a gondolataimban is olvas:) ki sem kell mondanom, avagy szavakba öntenem(ami néha nekem nehezen megy) és Ő tudja...:D
azért vagyok ilyen boldog, mert irtam a blogra, hogy kedden tesztem lesz hisztológiából, és úgy volt, hogy ma irunk. Persze a 7végén nem tudtam úgy leülni tanulni, ahogy én terveztem:) általában semmi sem úgy alakul ahogy én néha tervezem vagy megálmodom:P de kész vagyok változtatni. Szóval volt egy jó hétvégém, itt volt Iza uncsija Temesvárról, Micike:) és együtt voltunk, csak bezavart az, hogy "nekem tanulni kell", szóval kissé megosztottam magam, mert olyan jó volt együtt lenni a lányokkal, kimozdulni a városból. És hát éreztem, hogy nem a legjobban készültem fel...de mentem a tesztre...és elmaradt...amit persze meg sem álmondtam, hiszen nagyon szigorú a tanárnő és nem lesz egy könnyű vizsga...de Isten jobban tudja:)
ma este voltunk énekórán...közeledik a karácsony:) már csak a fehér hótakaró érkezzen meg...úgy szeretném:)
dióhéjban ennyi a máról:)
nyugodalmas jó éjszakát mindenkinek:) és áldott Adventet!

2 megjegyzés:

  1. Na, hát örvendek, ha ez neked jó! Imádkozom továbbra is! Isten áldjon meg!
    És jó éjszakát! puszi:*

    VálaszTörlés
  2. És mikor lesz a vizsga? Mikor mész haza? puszi:*

    VálaszTörlés