2009. december 9., szerda

Szerda

Hát ma reggel jól elaludtam.:D ilyen már ritkán fordult elő velem mostanában:P vagyis ilyen, hogy akaratomon kivül elaludtam:) csak hirtelen megébredtem és túl világosnak tűnt a kinnti táj, ránéztem az órára és fél 10 volt:) aztán képzeljétek mekkora rohanás volt itt...kiszaladok izához , és mondom neki, hogy elaludtam, de ő aludt tovább...én meg kerestem a cuccaim, konyvet, füzetet bepakoltam, gyorsan ami legelőször akadt a kezembe azt felvettem...és rohanááás, aztán ajtóból vissza, mert a szines ceruzák bennt maradtak és hát az első órám hisztológia volt, ahol rajzolunk...na hat utolsó felére én is beértem:D és le is rajzoltam mindent:Dés azt momdták acsoporttársaim h tudják mit vesznek nekem...ébresztőórát.:D
hát ezután a napom ilyen furán pergett...
de tapasztaltam, h jó az Úrral járni:) Benne bizni!!!
most megyek vacsizni és tanulni anatómiából
szép estét mindenkinek!!!

1 megjegyzés:

  1. Hát hallod, velem minden héten minimum egyszer ez történik...:P
    Szal nekem az a furcsa ha nem alszom el! :D
    Kívánok szép estét neked is jó tanulást...nekem elszállt minden erőm...mert megtudtam a jövő heti programom...:P Áldást!

    VálaszTörlés