2009. december 10., csütörtök

Boldog Szülinapot Édesanyámnak!!!:)


Boldog születésnapot kivánok anyukám!!!:) Pár évvel ezelőtt(1963) december 10én született meg anyukám a várva várt gyermek:)
Itt a blogon is szeretnék Boldog Születésnapot kivánni, kár hogy nem tehetem élőben, de jó, hogy van telefon és internet.
Kedvenc képemen a kis családunk pár évvel ezelőtt...milyen hamar elteltek az évek:)Itt még a család együtt van:D
Köszönök mindent, amit kaptam és az a szivem vágya, hogy Isten áldja meg gazdagon!!!sok sok pusziii
U.I Végre megy a router:D azért irtam kicsit később, mert ezt szereltük! Hála érte!
Nyugodalmas jó éjszakát!!!
Judit nevű olvasómnak ha lenne, Boldog névnapot kivánok!!!:)

3 megjegyzés:

  1. Édesanyád is 10-ei?:) Mint Öcsikém:) Hát utólag ISten éltesse! És áldja meg az Úr gazdagon! Sok erőt Neki! Szeretettel köszöntöm! Puszi, szép napot Neked is!

    VálaszTörlés
  2. Kivánok én is (habar kicsit megkésve, de annál nagyobb szeretettel) az édesanyádnak még nagyon sok boldog születésnapot!

    VálaszTörlés