2010. március 6., szombat

Boldognak lenni az Úrban:)

a legjobb, legtartósabb boldogság:)Próbáltam én régebben sokféle képpen boldog lenni, és valahogy meg is őrizni a boldogságot, de nagyon kevés ideig tartott...ha jött egy egy nehezebb helyzet, akkor a boldogságom már oda lett...De most, hogy az Úré lettem, most kezdem csak igazán megtapasztalni azt, hogy milyen is az igazi, tartós boldogság:)
Tegnap délután érkeztem haza. Nagyon jó itthon. Evangélizációs hetet tartunk itt Szilágyballán. Szólt hozzám az Úr. Sokszor. Olyan hálás vagyok, hogy feleleveníti a szívemet az Ő Igéje.
Tegnap Borzási István szolgált, a perecsenyi gyülekezet lelkipásztora. Az igét Malakiás 3:13-18 terjedő szakaszból olvasta. Szívemhez szólt. A gonoszok abban az időben is kérdezték, hogy mi haszna van annak, ha szolgáljátok az Úrat?Mostanában is ezt lehet látni, hogy leintik a hivőket, mi hasznuk abból, hogy az Úrat szolgálják, hogy Neki engedelmeskednek, hogy becsületesek?Talán le is sajnálnak, volt úgy már, hogy amikor a hitemről beszéltem, éreztem azt a lesajnáló pillantást, amivel végigmértek, és magukban talán azt mondták, hogy ez nem tudja mi az élet...
pedig igen is tudom:D és azt is tudom, hogy ha most nehezebb is itt e földön, Isten mindent lát és jegyez, és Ő majd rendel egy napot, amikor megjutalmaz mindenkit, aszerint, hogy hogyan élt a földön, ki szolgált az Úrnak és ki nem:)akkor azon a napon majd minden nyilvánvalóvá lesz, és két nagy csoportra oszlik az emberiség: lesznek igazak, akik az Isten jobbán fognak állani, és lesznek a gonoszok, akik a bal oldalon állnak, távol, elszakítva Istentől.Milyen rossz is lesz elszakítottan, Isten nélkül élni. Egy kicsi apró bűn is elég ahhoz, hogy elválasszon Istentől. Vigyáznom kell mindennap arra, hogy az Úr akarata szerint éljek, tisztán és mindennap a megszentelődésre törkedni.
Ma este szolgálok, már most nagy a lámpalázam. Nyilvánosság előtt nem vagyok a szavak embere. Irásban sokkal jobban eltudom mondani, hogy mi van bennem. Érzem, hogy most a versen kivül még kell mondjak valamit, bizonyságtételt. Azt is tudom, hogy az én Istenem majd ad szavakat a számba. Az a vágyam, hogy áldás legyek. Másik vágyam, hogy megnyerjek valakit én is az Úrnak, hogy mondhassam Úram, nézd őt hoztam neked!!! Kérlek imádkozzatok a ma estéért, hogy a kemény kőszívek, puha hússzívvé váljanak.:)
Áldott további szép napot mindenkinek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése