2010. március 10., szerda

Napsugaras szép jó napot!:)

Olyan hálás a szívem és boldog! És ezt szeretném megosztani veletek is:)
Az este beszélgettem a messengeren, és beköszönt egy kedves barátnőm és elkezdtünk beszélgetni. És küldött nekem egy linket, hogy nézzek bele...van egy gyülekezet Svédországban valahol, ahol éjjel nappal megy a dicséret!!! Óránként váltogatják egymást a dicsőitőcsoportok, és dicsérik az Istent! Ahogy a tegnap belehallgattam sok az ismerős ének:D és imádkoznak isss....egésznap dicsőités, mint a mennyben!!!Ma kicsit szabadnapom van, és olyan jó, hogy dicsérettel kezdhetem a napot! Engem is lelkesít, felbátorit! Mikor olyan sok rossz hír ér mostanában bennünket, olyan felüditő a léleknek ilyet hallani, hogy igen vannak ezen a világon testvéreink!!!! És bátorithatjuk egymást, segithetjük egymást, hogy tartsunk ki!!! Nincs már sok, és eljön az AKIT úgy várunk!!!Arra gondoltam, hogy milyen jó lesz ott fennt! A hála sohasem fog megszünni az ajkunkról!És a dicséret, éneklés!
Ha szeretnétek ti is bekapcsolódni, amikor éppen időtök van, akkor az ÉJJEL NAPPAL DICSÉREM AZ ÚRAT alatt van egy link ami elvezet titeket erre a honlapra:) Remélem áldás lesz számotokra is!!!:)

Egyébb hírek:D meg van ellenőrzőm. Vadi új, szebb mint a régi!!! A titkárnő úgy látszik sokat foglalkozott vele, még a képemnek még a négy sarkát is levágta, szóval csicsás:) Most aztán igazán kell vigyázzak rá, nehogy megint valaki kimossa:)nehogy pont én legyek az.
Én jól vagyok, néha mintha erőt venne rajtam is a tavaszi fáradtság, de nem engedem:)) mert szeretem a tavaszt...remélem nem késik sokáig...

Hétvégén otthon voltam. Evangélizációs hét volt. Jó volt a végére hazaérkezni. Isten nagyon megáldotta számomra ezeket az estékeket! Nagy az Ő kegyelme és szeretete, mert azt akarja, hogy minden ember megtérjen, hogy örök életünk legyen! Nagyon sokat foglalkozik velünk!
Akit érdekelnek a heti témák a ballai ifi honlapján megtaláljátok,fennt a balsarobant találsz linket, bele lehet olvasni, és egyébb olvasnivalót is találtok még ott:)

Egy képpel zárom, kb két hete készült,évfolyamtársnőm szülinapján:)
Áldott szép napot Nektek!!!

5 megjegyzés:

  1. hú, két szép torta is volt, nem semmmi! Szépek vagytok! Már én is hallottam a 24 órás dicsőitésrő, épp a minap került a kezembe egy könyv erről, az imaházba, csak nem volt időm belenézni, majd utánnanézek!

    VálaszTörlés
  2. amúgy még azt akartam írni, hogy ez a "barátnő" nekem is barátnő:) és nekem is elküldte:D a linket...:):*

    VálaszTörlés
  3. milyen jók a közös barátnők:D nekünk van egy pár:) puszillak

    VálaszTörlés