2010. március 23., kedd

Friss levegő, tavasz:)

Igen érződik, gondolom ti is érzitek, hogy itt van az a várva várt tavasz:) én érzem. A friss, finom, kellemesen hűs, néha langyos levegő, ami hozzám is elér magában hordozza a tavaszt!
Hétvégén otthon voltam. Nagyon jó volt és nagyon rövid is. Szombat reggelre érkeztem, és vasárnap este jöttem is vissza, mert hétfőn egyetem volt. Egész szombaton úgy mond kinnt voltam a szabadban, nem lehetett bennt ülni a gép előtt azon a szép napsütéses napon:) tehát sétáltam, felnéztem a kertbe, segitettem szüleimnek, nem is tűnt munkának semmi, inkább kikapcsolódásnak. És ahova csak a szem ellátott mindenütt szorgoskodó emberkéket lehetett látni...a madarak is boldogan csiviteltek...és a cicám újból olyan ravasz mint volt:)) órákig képes a tyúkok etetője alatt elülni csak azért, hogy a galamb a szájába repüljön. Na ez igy annyira nem helyes, mert verébre pályázik a cicus:)) a kicsi verebek is kapnak a tyúkok kásájából, vagy abból ami van, és ez a sunyi cica tudja ezt,és verébhúsra fáj a kicsi foga:P de a verebek és résen vannak és addig nem repülnek oda, mig az én kedves cicusom ott ólálkodik... mennyi ész:D:)
Ma reggel pedig kedves emlék jutott eszembe. Leszaladtam a boltba friss kenyeret venni:) és kerek, szeleteletlen, házi kenyeret vettem...nagyon puha volt:) készitettem kakóskávét és ez volt a reggelim:) s eszembe jutott, hogy Erzsébettel mennyi kakóskávét megittunk:D minden reggel mikor még mindketten Ballán jártunk iskolába, és mindig versenyeztünk a sarkáért:) mert úgye az a legropogósabb...aztán később márcsak vasárnap reggeliztünk 1ütt:) azok a széép vasárnapok és hétköznapok, boldog gyermekévek...most meg egyedül reggelizek, nem kell senkivel osztozni, de mennyivel jobb volt osztozni:) na de igy is jóóó:D már más időket élünk, de változatlanul maradt az, hogy hálás vagyok a mindennapi kenyérért!!!
Áldott napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. :) Szép ez a tavasz:)
    Én is szeretem nagyon a sarkát a kenyérnek:D:D:D.
    Szép napot és áldást!

    VálaszTörlés
  2. én is örülök a friss levegőnek, napsütésnek. Én már türelmetlenül vártam a tavaszt a hosszú tél után...:)

    VálaszTörlés