2010. március 11., csütörtök

Törődik velem a Megváltó...

a cím lehet valakiknek ismerős...az emabisz oldalán található zenedobozban megtalálható ez az ének, az a cime, hogy ESIK...ebből a számból ragadtam ezt az egy sort, mert nagyon hozzám szólt, hiszen nap mint nap törődik velem a Megváltó:)ezt nagyon is érzem...
Ma reggel ismét felhős, borús napra ébredtem meg...kicsit nehéz ilyenkor kimászni a jó meleg ágyból...de végülis sikerült:) kár lett volna lekésni az órát, mert nagyon érdekes volt...genetika...már a liciben is tanultunk valamicskét belőle, ha jól emlékszem, akkor 9be és 12ben..na de már halványan dereng a fejemben....de azt tudom, hogy tanultam:D igaz nem románul, de megértettem mindent. Holnap reggel genetika labor úgyanebből, úgyanott, a gyerekkórházban. Nekem nagyon tetszik ott, és úgy meghatározódott bennem, hogy itt fogom a kötelező praktikát eltölteni...szinte már várom is...:) Nem tudom, hogy Isten hova vezet, milyen területre, de a gyermekek különösen a szívemen vannak...:))

Tegnap elmentem ifire, végre volt egy kis szabadidőm...Olyan jó volt dicsérni az Úrat. Irtam erről a gyülekezetről, ahhol 24 órában hallható a dicséret, olyan jó hallgatni és nézni őket, és az este jó volt, hogy én is elmehettem igaz nem Svédországba:D,hanem ide Váradra:) és énekelhettem az Úrnak. Március 8 alkalmából minden lány kapott egy szál virágocskát, jáccintot...annyira szeretem az illatát:) jól esett ez az aprócska figyelmesség, valósággal meglepett:))
Végül egy nagyon ismert énekkel zárom a bejegyzést, ami nekem a vágyom,de gondolom még másoknak is:D

1. Tüzed, Uram Jézus, szítsd a szívemben,
Lángja lobogjon elevenebben!
Ami vagyok és mind, ami az enyém,
Tartsd a kezedben igazi helyén.

refr.:
Életem kútja, örök örömem.
Fény a sötétben, csak te vagy nekem.
Hallod imám, és bármi fenyeget,
Nem hagy el engem, tart a te kezed.

2. Szorongat a Sátán, de Te velem vagy,
Hű szabadító, aki el nem hagy.
Ennek a világnak fekete egén
Lényed a csillag, sugarad a fény.

3. Jön az örök nap már, közeledik Ő,
Mennyei honba hazavinni jő.
Röpke pillanat, míg tart a keserű,
Jézus elém jön, örök a derű.
Igen Ő az aki törődik és velem van.....:) hát nem csodálatos?!!:)
U.I Most pedig jön a konyhás rész, csak kisütök tán valami finomat:D...
Szép délutánt nektek!:)

4 megjegyzés:

  1. én is nagyon szerettem a genetikát, anyukám pedig a gyerekkorházba dolgozott, onnan ment betegnyugdijba a szemével, sokat jártam én is oda, nem betegként, de betegként is.
    Jó főzést!

    VálaszTörlés
  2. de jóóó:) nem is tudtam, hogy anyukád ott dolgozott:) hogy miket tud meg az ember:D
    van közös bennünk:)
    szép napot neked:)

    VálaszTörlés
  3. Gombás rántottát:) könnyű, gyors és finom:D

    VálaszTörlés