2010. március 3., szerda

Hinni kell!:)

" Istenem, csak kérdezem, merre tart az életem?
Mi van még, mi hátra van?
A remény el ne fogyjon majd!
De tudom, hogy:

Hinni kell, küzdeni, teljes szívvel szeretni.
Látni kell, mi a cél, futni, futni könnyedén,
és a végén vár majd ránk az Úr! Kezében egy aranykoszorú
mit megkap minden győztes, jól tudom!

Istenem, csak kérdezem, merre tart a nemzetem?
Hol vannak a harcosok, kik megrázzák a világot?
Oh hinni kell"

ez hallgatom unos untalan:) olyan bátoritás ez az énekszám nekem, küldöm hát nektek is:D hogy tartsunk ki, fussunk a mi mennyei Atyánk felé...:)
http://www.youtube.com/watch?v=Oe3EfcCN_Y4&feature=player_embedded#at=39

hát ami érdekes történt mostanában(MA) velem az az, hogy a csoport vezetőmnek odaadtam az ellenőrzőm és ő meg elvesztette...de mint ahogy az előbb kiderült, megvan, csak az anyukája kimosta:D szegény ellenőrzőm:(megtisztult ugyan, de hasznavehetetlen:) az egészben az a jó, hogy nem én kell utánna járjak egy másiknak, mert kicsit hosszadalmas, mármint nem néznek jó szemmel arra aki elveszteti, hanem a csoporttársam rendezni, nekem csak egy képet kell adnom...hát ilyen sem történt még velem:D kicsit vicces is meg szomorkás is...biztos hogy ebben is megtalálom a jót:)
Szép napot! nekem már megvan:D

1 megjegyzés:

  1. Örülök...:D hogy jó a napod, nekem is...:D
    És igen, hinni kell!:D HAJRÁ!:*

    VálaszTörlés