2010. március 18., csütörtök

Ma már csütörtök:)

igen telnek a napok, min tahogy nálam is látszik. Mostanában azért nem irtam mindennap, mert semmi különleges nem történt velem:) úgyanaz a minta, habár nincs két egyforma nap:D
Ma reggel talán az volt csodálatos, hogy kicsit nehezen ment felkelés, de végülis felkeltem és már nagyon késésben voltam, de az az érdekes, hogy nem futottam ki az időből, hanem pontban 8előtt már órán voltam a kórházban.:Digen én ebben is Isten kezét látom...
aztán óra után, beiktattam egy gyors reggelit, ami kiadós volt, még az ebédem is ez volt. Aztán miután hazaértem elkezdtem olvasgatni és elnyomott az álom is:) tehát aludtam egy jót...
az előbb még a nap lemenő sugaraiban gyönyörködtem, csodaszépen látszik innen a szobából, azaz látszott, mert mostmár teljesen eltűnt...egyike az álmaimnak az is, hogy egyszer, ha az Úr éltet egy tengerparti naplementének legyenek a tanúja, persze nem egyedül, hanem valakivel....:D
tehát nagyábból ennyi mostanában.
Hétvégén otthon leszek. Nagyon örülök neki. Már nagyon várom. Vágyom a család melegére, az ismerős falakra és zajokra...mindenre:)
na most meg megyek, készülődöm. Kinézünk a városba kicsikét:) jajj de jó lesz:D
további szép estét nektek!:)

1 megjegyzés:

  1. Szép estét neked is! Te, én is elkezdtem olvasni és úgy belealudtam...:) 3 órát szundítottam..:D
    Kellemes sétát, vigyázz magadra:*

    VálaszTörlés