2010. június 3., csütörtök

Gyöngyszemek:)


Most a Sámuel 1 könyvét is olvasom sorozatban, és annyira érdekes:D és kicsi apróságok ragadják meg a figyelmemet, olyan dolgok, amik felett ezelőtt átsiklottam. Igaz most állat és növénykutatást is végzek:D annyira érdekes, ahogy olvasom az Igét felírom, hogy milyen állatot, nővényt vagy vmi különlegességet említ az Ige. Igy sokkal jobban odafigyelek arra, amit olvasok.
Tegnap ezt olvastam:
" ...Ha akadna olyan ember, aki megölné, gazdagon megajándékozná a király, még a leányát is hozzáadná, és fölmentené apjánának a házát Izráelben minden szolgálat alól." 1 Sámuel 17:25b
Azt hittem ilyen csak a mesében van:D hát nem:) a Biblia érdekesebb, mint bármelyik színes meséskönyv a földön.
Aztán, amin meg ma reggel gondolkodtam el, az ez volt:"...Jónátán lelke összeforrt Dávid lelkével. Úgy megszerette őt Jónátán, mint önmagát."1 Sámuel 18:1b
Több ilyen összeforrásra lenne szükségünk most is, a mi időnkben, a mában. Igazi barátságokra, szívcserékre és szeretetre!!!
A mai napon különösen is hálás vagyok a barátaimért és a szeretteimért. Rájöttem, hogy kell még dolgozzak az összeforráson:)
Úgye mennyi minden van a Bibliában???:)

1 megjegyzés: