2010. június 11., péntek

Itt van!

Hát itt van a várva várt nyár....úgye mostmár mindenki érzi a melegét? Mert én igen nagyon is érzem:)) örülök, hogy meleg van és hogy süt a napocska, csak a melegben kicsit nehezebben megy a tanulás is...
Ma reggel megvolt a genetika vizsgám...volt irásbeli és szóbeli is...hát nem a legkönnyebb volt, de végig éreztem azt, hogy nem vagyok egyedül, és meg is lett a jó jegy:) vagyis számomra jó jegy...ragad már rám, valami a román nyelvből úgyérzem... de még mindig rengeteget kell tanulnom....
Motoszkál egy gondolat a fejemben...amikor mentünk vizsgázni az osztálytársnőkkel...egy apa szaladt, karján a kislányával, aki a halálán volt...vagyis mindenképpen úgy nézett ki..nem tudtam megállapítani hirtelen, hogy mi baja lehetett a kicsinek...és szaladt vele az apa, és útközben többször is szájon át lélegeztette...megrázott...segíteni szerettem volni, ordítani, hogy nyissák már ki a kaput, mert a kapus nem volt ott...és a másodpercek perceknek tűntek....és a sírás is kerülgetett, mert éreztem, hogy milyen drága egy emberélet...milyen nagy érték van egy emberben, egy gyerekben, egy szülőben, benned, bennem...úgy szeretnék valamit tudni erről a kislányról...azt, hogy él-e? Annyit még láttam, hogy a sürgősségin gyorsan kezelésbe vették, remélem, hogy idejében...........egészen felkavart, és gondolkodtam az emberéleteken....és kicsit a félelem is elfogott mindezek után...de tudom, hogy van valaki aki az én félelmeimet elveszi...:)
és valahogy úgy képzelem, hogy néha Isten is igy fut velem, hogy életben tartson...felvesz az ölébe a nehezebb napokon és úgy hordoz és naponként éltet engem...
Ma megint hálás vagyok az életért!!! Hogy meddig élek nem tudom...de tudom már hogy nem éltem hiába:)
Boldog Névnapot a Barnabásoknak!!!! Nagybátyámnak és uncsimnak kivánok sok- sok boldog névnapot!!! és minden ismerősnek és ha van valaki az olvasók közül is...
Tegnap pedig MARGIT névnapja volt, nagynénémnek ezúton is szeretnék Boldog Névnapot kivánni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése