2010. június 7., hétfő

Kérés...


" Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul, amely tetszik az Istennek és ne igazodjatok e világhoz, hanem változzatok meg értelmetek megújulásával, hogy megítélhessétek: mi az Isten akarata, mi az, ami jó, ami neki tetsző és tökéletes."
Róma 12:1-2
Pont erre volt szükségem ma reggel, erre a kérésre, buzdításra és felhívásra. Tiszta és szent élet...néha fényévekre vannak tőlem ezek a dolgok...olyan sokszor próbálok megváltozni, formálódni saját erőmből, hogy megmutassam milyen jó tudok én lenni...de mindannyiszor rá kell jöjjek, hogy magamat nem tudom megváltoztatni, hanem hagynom kell, hogy Isten az Ő Lelke által egy új embert véssen belőlem...Értelmetek megújulásával...ezen gondolkodtam, hogy innen indul ki minden, mert ha megújítom értelmemet, gondolkodásomat, felfogásomat....ha engedem, hogy Isten Szentlelke munkálkodjom bennem, akkor el tudom dönteni és érezni fogom, hogy mi az ami Isten szerinti és mi az ami nem...Szentség...azaz bűnnélküliség...Mennyire kegyelmes Isten hozzám...és vár és vár rám, hogy térjek már vissza Hozzá...hogy lássam már be, hogy mindig úgyanahhoz a bűnhöz térek vissza már 100jára...hogy szeressem már az embereket...hogy segítsek már a másikon...hogy figyeljek már egyszer csak Őrá...hogy tegyem már le az ÉN-t...hogy tudjak már megbocsátani a testvéremnek...hogy törekedjek már az odafelvalókkal és nem ragaszkodjak annyira ehhez a földhöz...és vár és tanít türelmesen...Annyira szeret engem! És ennyire szeret téged...
CSODÁLATOS AZ ISTEN!!!

2 megjegyzés:

  1. köszönöm, nekem is erre van szükségem, nekem is szólt ma ez az ige!

    VálaszTörlés
  2. Örülök Andi, hogy neked is szólt ez az ige...akkor már megérte leírnom:):D

    VálaszTörlés