2010. június 25., péntek

Nem is tudom...

nagyon szeretem:)
szeretjük egymást:)
szemek....
Mi megint:D
Reni és én:)

Orsi és én:)
sapka nélkül:p
új divat:) sapka és szemüveg

nem is tudom, hogy mi legyen a bejegyzésem címe, de azt tudom, hogy jó itthon, nagyon jó:)
Olyan hamar telnek a napok, mint a szempillantás...
Nem is volt időm blogot írni és olvasni sem, de bepótolom:)
a tegnap Zilahon voltunk kicsit a lányokkal( unokatestvérekkel: Reni és Orsi) vásárolni, nézelődni...és készült pár vicces kép, hát a hangulatunk jó volt:D mint mindig mikor mi 3an együtt vagyunk.Ma vágattam a hajamból is, kicsit rövid lett, de muszáj volt kicsit megszabadítani a kopásoktól...na de újult erővel megint növelem:))
Ma este gyüli. Már nagyon rég nem voltam itthon és vágyom nagyon elmenni:)
Most megyek is tovább:) Áldott délutánt nektek kedves olvasók!:)

1 megjegyzés:

  1. Ohhh, Heidi! :)) végig nevettem a képeket...bogár szemcsik! Most én is vettem hasonlót fehérbe:P
    Óriási!:)
    Olyan jó lenne talizni, de egyre azt látom, h nem fog összejönni.:(
    Remélem mielőbb beszélünk messen!
    Sok puszi, áldjon az Úr!:*

    VálaszTörlés