2010. június 28., hétfő

Hogy mennyi mindenre jó is ez a webcamera?:)

mostanában például fényképkészítésre, mivel egyedül nem tudnám magam lefényképezni...
aztán mikor Erzsébettel vagy a családdal beszélünk olyan jó egymást látni, olyan mintha itt lennének velem szemben...
" De azok, akik ragaszkodnak Istenükhöz, bátor tetteket visznek véghez." Dániel 11:32b
engem ez bátorít...ma olvastam. Volt egy kis lemaradásom a bibliaolvasásban, de sikerült behozni. Hiányzott, hogy nem olvastam. Persze olvastam én, csak nem a napi rendszerességemmel. De valami már nem hagy nyugodni...örülök neki, mert táplálékra van szükségem.
Ma gyönyörű idő volt..jó meleg és napsütéses. Hála érte!
Most pedig ifi, 7től:) Megyek is, régen voltam itthon ifin...
Szép estét mindenkinek!:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ismerős az az ágy:)))
    Érezd jó magad otthon, használd ki minden percét:)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudtam elképzelni,hogyAN készítettél ilyen jó képeket magadról!lehullt a lepel.:)
    Köszönöm a kedves szavaidat!

    VálaszTörlés