2010. június 13., vasárnap

Szép nyári este...

volt a tegnap, de ma is úgyanolyan szép és kellemesen meleg odakinnt a levegő. Tegnap jó volt kicsit kimozdulni a városba, sétálni és fagyizni, ami egy kicsikét le is hűtött...akkor jó volt beszélgetni, egymást hallgatni és egymás örömének örülni:) aztán mezítláb hazafelé sétálni...rég nem éreztem magam ennyire jól...
A mai nap is csodás volt Isten jelenlétében. Jó volt érezni, hogy szól hozzám. A legjobb az, hogy erről a témáról pont a tegnap este beszélgettem egyik kedves barátommal, és úgy el is gondolkodtam rajta komolyabban, és vágy is született a szívemben....szolgálni mások felé, hitetlenek, hivők felé...megélni azt, amiben hiszek és hogy látszodjon rajtam a változás...és úgy jó kedvre is derített, hogy ma gyülibe menet elkezdtek a hátunk mögött nevetgélni..és mondani, hogy igen a hivők...azt éreztem, hogy látszik rajtam az, hogy kihez tartozom...és nem is zavart, hogy gúnyosan végignéznek és hogy kinevetnek....
Ma este a rogin voltunk. Evangélizációs este volt és itt volt a Kvint együttes is. Nagyon jó volt velük dicsérni az Úrat, az ismert énekekek mellett voltak új énekek is....nagyon jóóó volt:)
aztán megint egy jó kis séta hazáig...csepergett az eső, de nem jött egy jó kis langyos nyári zuhééé...na de legközelebb...
na megyek...lassan lenyúgoszom!
Nyugodalmas jó éjtszakát mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése