2009. november 17., kedd

Ami kimaradt:D

Ami kimaradt a bejegyzésekből...
a tegnap este elmentem 2es csopira. Már eléggé régen voltam utoljára, és most is nehezen vettem rá magam, hogy elmenjek, mert fáradt voltam meg kint esett az eső, nagyon kevés kedvem volt ahhoz, hogy kimozduljak. De végülis elmentem, mert az órámat áttették, szóval megint járhatok csopira. Elmentem és nagyon jó volt. A Rómabeliekhez irt levéllel foglalkozunk...nagyon érdekes és annyi mindent tanulok nap mint nap. Megszégyenitett az, hogy Ábrahámnak milyen nagy volt a hite, még a legnehezebb helyzetekben is...csodálatos..és az enyém?..nagyon kicsike és a kegyelmet fel sem tudom fogni...mindig rácsodálkozom Istenre!
"Kegyelemből léphetünk be szent jelenlétedbe, nem saját érdemeinkből..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése