2009. november 16., hétfő

Hogyan kezdődött el a hetem:D

Nagyon álmosan keltem fel ma reggel. Azt hiszem nem az a típus vagyok aki a tyúkokkal fekszik és a tyúkokkal kel fel:D magyarán: este mindig későn fekszem le, reggel pedig nem tudok felkelni:P Képes vagyok este bármilyen későig fennt lenni, de aztán reggel...ajaj bárcsak ne kellene felkelni, csak délben:D de ilyen nincs...csak vakációban. Na szóval ezen sürgősen kéne változtassak, mert nem nagyon jól van ez igy...mert nem mindig vagyok fitt és éber akkor igy a reggeli órákon.Végülis reggel erőt vettem magamon, és felkeltem...és ahogy olvastam az Igét, erőre kaptam és még a kedvem is megjött ehhez a hétfői naphoz, amelyen a mondás szerint még a fű se nő:)
"Uram, atyánk vagy te mégis! Mi vagyunk az agyag, te a mi formálónk, kezed alkotása vagyunk mindannyian."
Hát nem csodálatos, hogy Ő az én Atyám, aki formál, nevel és alakit engem napról napra, hónapról nónapra és évről évre. Szeretnék úgy alakulni, ahogyan Ő kívánja. És megfogott egy gondolat a hozzáfűzött magyarázatból, mégpedig ez: " Vannak olyan dolgok az életedben, amiket most nem értesz. Amikor végre odakerülsz, ahova Isten szánt, akor jössz rá, hogy Ő formált olyan edénnyé, amelyet használni tud, meg tud áldani, és használni tudd arra, hogy másokat megáldjon általa. Engedd hát, hogy Isten formáljon!"
Elgondolkodtam, hogy milyen kevésszer hagytam azt, hogy Isten vezessen és Ő formálja az életemet. Ó hányszor kotynyeleskedtem, amikor Ő alakitott...jajj ne így...miért pont így...mit akarsz evvel Uram...és Ő nagyon türelmes volt hozzám, mindig megmutatta, hogy mit miért tett velem. Nem mindig értem azonnal, hogy mit és miért tesz Isten, de tudom, hogy úgy van a legjobban ahogy Ő teszi és később mindig megmutatja, hogy látod gyermekem ez azért volt mert...
Engednem kell Neki, hogy formáljon:)
Aztán voltam egyetemen és meg kell emlitenem, hogy éber voltam:) és az óra is elég érdekes volt,nagyábból mindent megértettem:D úúgy örülök neki:)
Aztán hazajöttem és beszélgetünk Izával, visszajött már az este...olyan jó, hogy nem vagyok többé egyedül:D habár idáig sem voltam:) hisz sosem vagyok én egyedül:)
na mentem is:D kell olvasgassak anatómiát:D és van egy kis házimunkám:P
Isten szeret!:) :D
végezetül egy kép a gaither koncertről, ma kaptam meg:)

1 megjegyzés:

  1. 1., a képről: Olyan szép vagy!
    2., a bejegyzésedhez: Olyan jó látni, hogy vágysz Isten után...! Keresed az Ő akaratát! Olyan jó, hogy ismerhetlek! Nem gondoltam, hogy Erzsébet hugicája is jóóó barátnőm lesz egyszer (nagyon jó).
    A reggeli felkeléssel nekem is gondok vannak...két telefon ébreszt 5 v 10 percenként:P. Talán egy vödör víz hatásosabb lenne :)):D.
    Csak tudnék egyszer éjfél előtt elaludni...mert ha lefekszem is éjfél előtt...sokáig olvasok (amíg lenem ragad a szemem) Most nincs izgalmas regényem, amit reggelig olvasnék de azt is csak hétvégén merném, vagy szünetben, most a Bibliát olvasom sokszor azt is reggelig olvasnám...de akkor végkép lemondanék a más napról...
    Szóval hála és öröm van a szívemben, hogy Isten munkálkodik benned is!
    Legyen nagyon szép napod/délutánod! Sok erőt és jó tanulást! :*
    (válaszoltam kérdésedre az én blogomon)

    VálaszTörlés