2009. november 11., szerda

Egyedül

vagyok most itthon. Iza elment dolgozni, nekem meg nincs órám.:D Az egész hétvégém szabad lesz, mert az egyetemen a Gólyabálra készülnek, ami holnap lesz...és én arra nem megyek. Szóval jó kis hétvégém lesz, de azért tanulnivaló is van. Kedden lesz tesztem anatómiából, arra szeretnék jól felkészülni.
Most itt ülök a szobában és karácsonyi énekeket keresgélek a youtubon...több kevesebb sikerrel:) de lehet egy pár ritka szépet kapni. A héten úgy elkezdtem a karácsonyra gondolni, igaz még van hat hét...de úgy repül az idő hogy mindjárt itt is lesz:) Várom azt, hogy együtt lehessen az egész család, hogy menjünk kántálni...most még azért is várom, mert Barnabás unokatestvérem Ballán fogja tölteni a karácsonyt. Már nyolc éve nem láttuk...és már nagyon várom a viszontlátást. Annyira jó hogy együtt lehetünk:)
Még a honvágy is kerülget igy, amikor hazagondolok...azonnal hiányozni kezdenek az otthoniak...most még nagymamám betegeskedik is, kicsit aggódom érte, de tudom hogy Isten vele van:)csak most szeretnék mellette lenni, segiteni neki amiben csak tudok,de édesanyám ott van és ez a tudat megnyugtat.
Nekem is nehezen ment a ma reggeli felkelés, álmos is voltam, fáradt is...de kértem az erőt és meglett:D Azt tapasztalom mindennapjaimban, hogy Istennel olyan jó járni:D Ő mindig velem van, oltalmában vagyok, vigyáz rám és fogja a kezem, gondomat viseli.
Mostanában azt szoktam gyakorolni, hogy gondolkozok azon, amit reggel olvasok a Bibliából vagy áhitatos könyből...és ezen elmélkedem. Nekem ez azért kell, mert sokszor jártam úgy, hogy reggel álmosan elolvastam az aznapra kijelölt igét vagy csak a magyarázatot, imádkoztam és letudva éreztem az egészet. És sajnos később már arra sem emlékszem ,amit reggel olvastam. Ezért most egy egy igeszakaszt szoktam olvasni és valamilyen magyarázatot és ezeket napközben előveszem, és újból elolvasom, újból emlékeztetem magam arra, hogy erre a napra mi Isten mondanivalója a számomra.És müködik!
Ime néhány gondolat, amiket mára kiemelnék:
" Egyébként pedig, testvéreim, ami igaz, ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó, ami jóhírű, ha valami nemes és dicséretes, azt vegyétek figyelembe!" Filippi 4:8
"Az emberi lélek nem a tettek nagyságával mérhető le, hanem a szív nagyságával."
"Ez az a nap, amelyet az Úr rendelt, vigadozzunk és örüljünk ezen!" Zsoltárok 118:24
"...az ismeret felfuvalkodottá tesz, a szeretet pedig épít. Ha valaki azt gondolja, hogy ismer valamit, az mégsemmit sem ismert meg úgy, ahogyan ismerni kell. De ha valaki szereti az Istent, azt már ismeri az Isten." 1Korinthus 8:1b-3
Most pedig megyek, van egy kis házimunkám:D áldott napot mindenkinek és sok sok örömet!

1 megjegyzés:

  1. Nem frissíti rendesen a blogom a legújabb bejegyzéseket...így nem is vettem észre, hogy mióta utoljára olvastalak már két bejegyzést írtál...most csak ezt olvastam el, erre volt időm...mennek kell suliba aztán sietek haza, hogy folytassam a munkám.
    Legyen áldott estéd! És köszi az igéket...igen, jó elmélkedni az Úr igéjén!!! És azt beültetni a gyakorlatba is:)! Isten jó!

    Puszi:*

    VálaszTörlés