2009. november 17., kedd

Ez az egyetem...:)

Ma reggel megint nagyon nehezemre ment a felkelés, vagyis az megvolt:P de már az ágyból kimászás, az sehogy sem akart meglenni.:D Az a legjobb metódus erre, hogy miest felébredek ki kell ugorjak az ágyból. Hát ma reggeltől estig egyetem volt, és történetesen minden tanár késett ma. Már reggel úgy indult a napom...egy óra megtartva, másik félig vagy egyáltalán nem. Ez oda vezetett, hogy a sok szünetbe belefáradttam. Már utolsó órán aludni lett volna kedvem, de nem lehetett. Aztán mire hazaértem, éreztem hogy nem birom tovább...kerülget a megfázás...annyi beteg van az egyetemen is. Úgyhogy énekórára nem is mentem...hanem ágyban voltam, most is ott vagyok...és érzem, hogy hat a gyógyszer és a forró tea. Holnap is egész nap egyetem lesz...a kedd és a szerda a legfárasztóbb napom, de általában észre sem veszem...de most nem tudom miért van ez a nagy fáradékonyság és fejfájás.
Vasárnap Hálaadónap otthon, Szilágyballán. Nagyon vágyok haza. Váradon meg énekleni fog az ifikórus, amelyben én is benne vagyok...szóval nem tudom mit csináljak..egyik helyre húz a szivem, másikra pedig a szolgálat! Nem tudom mitévő legyek...még keresem a választ...
Jövőhéten mindenféle tesztek. Nem tudom, hogy lesz időm mindenre felkészülni, de emiatt most nem aggodalmaskodom.
Ma jó volt kicsit beszélgetni egyik osztálytársnőmmel, aki ortodox vallású, és beszélgettünk a gyülekezetünkről..és jó volt hallani, hogy azt mondta nekem, hogy ti olyan összetartók vagytok! Szeretném, ha még többet tudnánk ilyen témákról beszélni, de eléggé lassan haladunk előre, de hiszem hogy Isten majd megadja a megfelelő szavakat a számba és akkor a nyelv már nem lesz akadály a bizonyságtevésben.
Kicsit honvágyam van! na jó nem is kicsit hanem nagyon:D...ez a harmadik hét, hogy nem voltam otthon..telik az idő...
megyek, olvasgatok holnapra:)
szép estét mindenkinek!!!

1 megjegyzés:

  1. Kitartást kicsi Heidi! Nekem ez a 7.ik hét, hogy nem voltam otthon...s nem is megyek, de most hétvégén jönnek az én drága szüleim és a kis öcsém:D.
    Puszi

    VálaszTörlés