2009. november 23., hétfő

Újra Várad:)

Újra itt vagyok Váradon. Tegnap este érkeztem vissza, nagyon jól utaztunk. Ma reggeltől már suli, kissé fáradt voltam ma, de kialudtam magam:) Hogy milyen volt otthon? Nem kapom a szavakat, arra, hogy leirjam.:) Jó volt otthon lenni. Meglepetést szereztem mamának, amikor este betoppantam és felköszöntöttem őt. Olya jó volt látni, hogy mennyire örül nekem.:D aztán voltak épitő beszélgetések:D találkozások ismerősökkel, barátnőkkel. Egyik jó barátnőm férjhez megy jövőre:D olyan jó volt hallani, és látni és mennyire boldog. Mennyire jó látni olyan hivő fiatalokat akik Istennel élnek és vele tesznek meg minden lépést. Szóval nagyon boldog vagyok!!! Érdemes várni!
A gyülekeztetben nagyon jó volt. Meglepően sokan voltunk:D annyira jó volt látni az ismerős arcokat...itt mindenkit ismerek...ez az érzés olyan jóóó...szeretem ismerni az embereket...és a gyerekek:D velük egyszerűen nem tudok betelni, annyira aranyosak, csodálatosak, a kis gyermek szemek, a csillogó gyermekszemek:D jó velük lenni:D készülünk karácsonyra, és annyira lelkesek, törekvők, annyira szivből énekeltek:) Várom a karácsonyt!
aztán délután hálaadó ünnepélyt tartottunk, nagyon áldásos volt. Borzási Pál szolgált, Mózes hálaadó éneke volt az alapige. Úgy elgondolkoztam, hogy mennyi mindenért is hálás lehetek én: az egészségért, a mindennapi gondviselésért, hogy ismerem Isten, gyermeke lehetek, családomért, az emberekért, akiket ismerek vagy akiket megfogok ismerni:D, hogy nincs háború, az Igéért, hogy tanulhatok, hogy szolgálhatok, hogy élek, a próbákért, hogy Isten szól hozzám és ennek a sornak nehezen lenne vége, ha mindent leirnák, egyszóval:)...MINDENÉRT!!!MINDENÉRT HÁLA:)
Gyerekbemutatás is volt:) egy aranyos kisfiú van a gyülekeztünkben, fiatal szülők negyedik gyereke:D Áldja meg az Úr kicsike életét! Remélem megkapom a képeket is hamarosan, én nem készitettem:)
röviden ennyi:) a hétvégére:)
ma voltam csopin is, olyan jó at igét együtt tanulmányozni, együtt imádkozni egymásért...hol ketten vagy hárman az én nevembe találkoznak...az az ének jutott most eszembe:D
hála hála hála
Csendes jó éjszakát mindenkinek!

1 megjegyzés: